Kendisiyle maceram "Soguktan usumesin, eve alayim; havalar isininca geri salarim piyasaya" seklinde baslayan fakat bir kac once kendisine kazak almamla devam eden hayvan. Bu kadar beni siklemeyen bir canliyi bu kadar onemsiyor olmam da insanin bug i degilse nedir, ben daha bilmiyorum. 20 yas disi falan hikaye. Esas bug burada.
bu aralar ciddi ciddi sahiplenme hevesim var. ama kıyamıyorum bi hayvanı eve hapsetmeye bu kedi bile olsa ve sorumlulukları çok fazla temizlemesi boku maması iğnesi kısırlaştırması filan.
ama kendi evim olursa kesin dayanamayıp alırım kesin.
Ev yemeği de yedir elbette. Ben bi çok kedi besledim, mama yiyip ev yemeği kesinlikle yemeyen de oldu, bunun tam tersi de oldu. Ev yemeği olarak her şeyi yiyorlar genelde zaten. Minnakmış zaten koy önüne yerse yer yemezse mamaya devam. Et suyunu ciğeri çok seviyorlar bu arada. Sokakta beslediğim minnoşlar bayıla bayıla yiyorlar.
kedi -
2016 yapımı bir belgesel film dir.
yönetmenliğini ceyda torun üstlenmiş.
amerika da en çok izlenen belgeseller arasına girmiş ve imdb puanı 7.9 dur.
7.9 luk filmleri düşününce bence gayet başarılı. tebrikler..