güzeldir ama o kadar da değil. Buna güzel diyenler victorias sevrets kızlarını görse demek ki bayılacak.
O değim, aşırı abartanlar var bunu. Lan bar rafaeli yi bilmesine rağmen. Bide bunu türk kızlarını aşşağılamak için yapıyor ya. O zaman çok belli ediyor zavallılığını. Hiçkimse bana yüz vermiyo desin açık açık. Daha samimi durur.
gördüğüm yerde yav he memen var tamam tüm kadınlardan farklı özelliğin olarak memen var anladık demek istediğim kadın. yoo yoo kıskanmıyorum bakın. beğendiğim yerleri; gözleri, saçlarının doğal dalgalı hali, gülmesi, bileklerinin ince olması ve daha birçok şeyini beğeniyorum. ancak belsizliği bacaklarının ayaklara doğru orantısız ve kıvrımsızca incelmesini, poposunun orantısız şekilde küçük olmasını, diz kapaklarının fotoşopsuz halinde kapkara olmasını, tüylü bi kadın olmasını beğenmiyorum. yani güzellikleri çok olduğu gibi kusurları da çok olan bir insan
kendi elinden başka hiçbir şeyi becerememiş zavallı türk erkeklerinin durmadan türk kızlarıyla kıyaslayıp onları aşağıladığı ama hiçbir zaman elde edemeyecekleri güzeller güzeli kadındır.