gördüğüm yerde yav he memen var tamam tüm kadınlardan farklı özelliğin olarak memen var anladık demek istediğim kadın. yoo yoo kıskanmıyorum bakın. beğendiğim yerleri; gözleri, saçlarının doğal dalgalı hali, gülmesi, bileklerinin ince olması ve daha birçok şeyini beğeniyorum. ancak belsizliği bacaklarının ayaklara doğru orantısız ve kıvrımsızca incelmesini, poposunun orantısız şekilde küçük olmasını, diz kapaklarının fotoşopsuz halinde kapkara olmasını, tüylü bi kadın olmasını beğenmiyorum. yani güzellikleri çok olduğu gibi kusurları da çok olan bir insan