küçükken kabuğuna çekilmiş bir tanesine patlak futbol topu sanıp tekme attığım hayvan. ondan çok özür diliyorum tekrar. ama sen de bizim bahçede napıyordun yane dimi?
Evini sırtında taşıyan, hayatı yavaş yavaş yaşayan sevimli bir canlı.
Bazen Keşke kaplumbağa olsaydım diyorum.
Sizi seviyorum bebeklerim. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1459120/+