kanzuk

entry123 galeri15
    23.
  1. çok zaman sonra ekşiye gireyim dedim de karşıma çıktı. ekşi çok dertli bu adamdan yana. aga, istatistiklerde kafaya oynuyor resmen.
    0 ...
  2. 22.
  3. kansukaazlı. akrabası olabilir belki ssg nin çok benziyorlar.
    0 ...
  4. 21.
  5. yaptigi adam kayirmadan sonra bile hala ssg'den destek alan sahis. bakanlar hata yaptiklarinda istifa beklenir ya hani, kanzuk'tan da o beklendi ama adam koltuguna yapismis bir kere.
    3 ...
  6. 20.
  7. linç kültüründen nasibini almıştır resmen katliama uğramaktadır. tamam biz de sevmiyoruz adamı ama bir küfredilmediği kaldı adama.
    0 ...
  8. 19.
  9. şu sıralar sözlük yazarlarının hemen hemen hepsini karşısına almış kişi. bir dostunun sahip olduğu firma ile ilgili olumsuz entry ve entryleri silmiştir.
    5 ...
  10. 18.
  11. 17.
  12. SES çıkardıkça kendine çekidüzen vereceğine, rte misali ses çıkaranın sesini kesme üzerine kurulu bir savunma mekanizması oluşturmuş avukat mı ne?

    ekşi sözlük aleyhine dava açanları hoşgörüsüzlükle suçlarken dikkat etmediği şey, aynı olayın kendi başına geldiğinde, farklı ir tavır sergilemiyor olması.

    bu tarz, -yöneticilikten nasibini almamış- iğrenç olaylarla hep gündemde olmasına rağmen bir türlü ses çıkarmayan, kulağını dahi çekmeyen ssg dede hata yok değildir.

    gerçi önce kendi bokumuzu temizlesek daha mantıklı. 14 yaşında bir aynştayna ait uludağ sözlükte zaman zaman aynı sorunu yaşamıyor mu?

    haaa şimdi; " yazabildiğin için şükretmelisin" diye bir ulvi mesaj damlar mesaj kutuma.

    sağolasınız bilader ya lütuf edersiniz amk!
    4 ...
  13. 16.
  14. küçüklüğümde şeker niyetine götürdüğüm pastil.
    0 ...
  15. 15.
  16. 'kanzukluk yapma lan' deyimini dillerimize pelesenk etmiş ispikçidir.
    1 ...
  17. 14.
  18. ekşi sözlük yazarlarını aptal yerine koyan, kendini pek akıllı sanan, takma adını artık serbest çağrışarak söylediğim avukat.
    1 ...
  19. 13.
  20. bir pastildir. tadının nasıl olduğu tarif edilmez. dışı şekerle kaplıdır şeker bittikten sonra plastik kayış kemirme hissi yaratır. kutusu ufaktır portatiftir şu sıralar bu artılarından dolayı evde iğne kutusu olarak kullanılıyor.
    1 ...
  21. 12.
  22. her neyin ismiyse bilemem ama telaffuzuna bayıldığım kelime.

    böyle küfür eder, "angut" der gibi ama bir taraftan da aristokrat bir terimi söyler gibi, bilmem neredeki yüksek dağların tepelerinde yetişen gizemli bir bitki ya da zehirli bir böcek adı gibi...

    ilginçtir söylerken garip bir tat veriyor insana.
    3 ...
  23. 11.
  24. mesleği olduğu üzere avukat soğukluğunda bir açıklama yapmıştır. bana da itici geldi ama iş bu adamda değil, ruşen amcanın oğlu sedat'ta bitiyor.
    2 ...
  25. 10.
  26. örgütünü satan metropol sorumlusu.
    bir nevi kanzıklamış elemanlarını.
    0 ...
  27. 9.
  28. Preator, gg entry'lerini inceleyen şahıs.
    0 ...
  29. 8.
  30. 7.
  31. soğuk algınlığı,alerjik nedenlerden ötürü oluşan ağız kuruluklarında , ses kısıklığında ve bogaz iltihaplanması ön safhalarında baya bir etkili olan dogan görünümlü alfa romeo.Pek cok insan ilk görünüşte milattan önce üretilen pastillerden sanabilirler.Ancak son model pastillerden daha etkilidir.
    3 ...
  32. 6.
  33. *
    kurtaricim,
    hizir gibi bir sey,
    uyutmayan oksuruklerimin molasi..
    tek kusuru: dilimi
    yesile boyamasi.
    1 ...
  34. 5.
  35. koyu yesil boyle tatak gibi bir goruntusu olan, uzeri toz sekerle kapli, garip pastil. ama goruntu degil; islevi onemli olan. zira bunca yildir pastil kullanirim; onun gibisini gormedim *.

    muhteviyat ise soyleymis efendim: okaliptus esansi, mentol, arap zamki, seker, jelatin, gliserin, boya.

    tek kotulugu dili yesile boyamasidir. sabah uyaninca insanlari korkutabilirsiniz ama bu sekilde.
    hem o yuvalak metal kutulari da bilimum luzumsuz is icin kullanilabilir; taki-toka kutusu veyahut dikis kutusu, dugme kutusu yapilabilir, icinde cikolata bile tasinabilir.
    4 ...
  36. 4.
  37. eskiden annemin midesi rahatsızlığında içtiği efervesan tarzı ilaç.
    *
    2 ...
  38. 3.
  39. 2.
  40. eskiden bu isimli bir boğaz pastili vardı..hala var mıdır bilinmez.
    7 ...
  41. 1.
  42. nazikçe eksi sozlugun hukuk danısmanı dıyebılırz; ama kabaca "avukatı" da denmesınde bır sakınca yoktur.


    7 ...
© 2026 uludağ sözlük