kanzuk

entry123 galeri15
    48.
  1. Pkk yandaşı olmayan herkesi ekşi sözlükten uçurması muhtemel olan dürümcü.

    Pkk saldırısını eleştirirseniz (küfürsüz) leyla olursunuz.
    6 ...
  2. 47.
  3. vasat ekşi yazarı.
    içimizdeki irlandalılar çok sever. yazık.
    0 ...
  4. 46.
  5. bir kolonya markası. keskin bir kokusu vardır.
    0 ...
  6. 45.
  7. ekşici süzme mod on

    biliyorum burayı okuyorsun kanzuk

    ekşici süzme mod off

    kanzuk, senin sözlükte yazar alımında siyasi ayrımcılık varmış. belli siyasi görüşe sahip yazarları alıyormuşsun. söyleyen de boru değil inci ve uludağ sözlük'ün sahipleri. hesap vereceksin kanzuk, korkma dürümle!

    zall'dan gelsin:

    "... ekşi sözlük'deki gibi radikal bir siyasi yönlenme olması için müdahale gerekiyor. belki de bütçeli bir müdahale. yani ekşi sözlük'ün üye alım politikasını kendi haline bıraksan böyle bir sonuç olamaz. kesinlikle olamaz. ortada ciddi bir sorun var. çok radikal şekilde tek bir siyasi görüş hakim. bu üye alımlarının kendi haline bırakılmadığı gösteriyor. özellikle bir müdahale var..."

    ssg'nin sözlüğü devrettiği tuhaf soyadlı avukat.
    3 ...
  8. 44.
  9. tarladaki malı almak için gelen tüccar misali.
    sen bir sene ek ve bak ! adamın biri gelsin alsın elinden yok fiyatına.
    olan ssg ye oldu.
    yazık harcanan emeğe, o sğuk kış gecelerinde soğuk bir ofis salonunda avuçlarını üfleyerek ısıtan gence, gençliğe.
    1 ...
  10. 43.
  11. ssg'den sonra ekşi sözlük'ün başına geçmiş yeni isim.

    gerçek adı başak purut'tur ayrıca.
    0 ...
  12. 42.
  13. güzel yenilikleri olan adam.

    evet yakında kanzuk ağabeyimiz dürümü bırakıp ekşi sözlüğe ısınınca çaylak onay listesi kavramını kaldırıp herkesi yazar yapıcak fakat bu ekşi sözlüğün kalitesinin düşeceği anlamına gelmez. çaylak onay listesi zaten ekşi sözlüğe 2009 yılında yazar alımlarını kısıtlama amaçlı gelmişti. orda bahsettiği şey ekşi sözlük'te yazar olmak için cidden çabalayan kişiler içindir
    yoksa ekşi sözlüğü forum/chat tarzı kullanan kişiler için dememiştir. hem böylesi daha iyi zira ekşi sözlükte yazar olup kendini bilimci zanneden tiplerden kurtulmuş oluruz.
    0 ...
  14. 41.
  15. ekşi'nin yeni patronu. söylenildiğine göre yazar alımları hız kazanmış. zira bekleyen binlerce yazar varmış.
    (bkz: başak purut)
    0 ...
  16. 40.
  17. çaylaklık konusunda dediğini yapan sağlam admin.
    sözünün eriymiş.
    ekşi bile değişirmiş.

    deli gibi yazar alımı var.
    çaylak onay listesi bu ara 190 km/sa hızla ilerliyor. ♞
    0 ...
  18. 39.
  19. Harbiden şu çaylak olayına bi el atsada şuradaki sik kafalı pkklılar ekşiye gitse ne rahat ederiz valla.
    1 ...
  20. 38.
  21. abd'ye giden ssgnın ardından gelen ekşi sözlük'ün yeni yöneticisi.

    2 gün önce katıldığı cnn programına göre biz ekşi sözlük çaylaklarını mağdur bırakmayıp yepyeni bir ekşi sözlük kuracak olan kişi.

    hadi bakalım hayırlısıyla.
    0 ...
  22. 37.
  23. adam hem yiyor hem çalışıyor harbiden. ama bi tık daha yiyor gibi.
    0 ...
  24. 36.
  25. 35.
  26. sözlüğe el koyup ssg yi amerikaya itelemiştir.
    0 ...
  27. 34.
  28. ekşi sözlük'te "onlar konuşur; kanzuk yer" şeklinde anılan.
    2 ...
  29. 33.
  30. 32.
  31. çalıştığım yer olan trump towers'ta karşılaştığım ekşi hukukçusu. adam bildiğin kilo vermiş. instagram'daki yemek capslerini beğenerek takip ediyoruz.
    0 ...
  32. 31.
  33. Ekşisözlüğü tek başına yıkacak olan adam, birileri kendisine kişisel itibarın ticari itibardan daha önemli ve hassas bir konu olduğunu anlatmalı ne yapalım kanzuk? 70 milyon olarak müvekkilin mi olalım ileride hakkımızda olumsuz entry yazılmasın diye.

    Edit:Eksik harf eklendi.
    3 ...
  34. 30.
  35. ekşi sözlüğün avukatıdır kendisi.
    evde ne zaman bu eski boğaz pastili kutusunu görsem aklıma gelir. (img:#502147) .
    0 ...
  36. 29.
  37. Sözlükte ne işe yaradığını merak ettiğim avukat. Anca kazandığı paralarla yemek yiyor. Ssg, malum başlığı kendisi sildiğini söylüyor. Bütün eleştirilere ssg cevap veriyor. Bu adam ne işe yarıyor amk? Biri bunu açıklasın, sözlük davalık olmadığı sürece kendisine bi görev düşmüyor mu?
    0 ...
  38. 28.
  39. (bkz: kancık)*

    ssgnin kilosu kilosuna keli keline uygun can yoldaşı, iş ortağı.
    3 ...
  40. 27.
  41. 26.
  42. Lahmacuna doymuş adam.
    (img:#335875)
    (bkz: kanzuk sözlük)
    0 ...
  43. 25.
  44. 24.
  45. millet cayır cayır doğranırken umurunda olmayan ekşici dantellerin "uyan sabah oldu" tadındaki günah keçisi.

    ekşi maceram 2000'li yılların başına tarihlenir. bir arkadaşım benim için hesap almış bana verdi ama kullanmadım nicki, şifreyi bile unuttum hesap da silindi gitti. ancak başka platformlarda yazdığım bazı yazılarım (benim de iznimle) orada entryleşmiştir. sonra heves ettim miğfer dibi alımlarında kendim bir hesap açtım ancak gene iş güç vesaire yüzünden bıraktım o da silindi gitti.

    sanırım 2011 kışında yeni bir hesap aldım. ilk 1-2 ay çok fazla entry girmedim ancak arada girdiğim 50-60 entry için 200'e yakın mesaj aldım çoğunluğu da tebrik-takdir belirten mesajlardı. 1-2 tanesi haftanın beğenilenlerine falan da girdi sanırım.

    gel zaman git zaman arap devrimleri adlı bir başlığa (bkz: yemeği kaşıkla yemek) eklinde bir bakınız verdim. ekşi sözlüğün aktif neo-cemaatçi şakirtlerinden biri mesaj atıp önce hakaret edip, sonra da beni sildireceğini söyleyerek tehdit etti. aldırmadım hatta cevap dahi yazmadım. ancak bu arkadaşın hırsı geçmemiş olacak ki açık açık entry'mi yazarak; sözlükte ırkçılık benzeri bir başlık açıp, beni hedef göstermeye çalıştı, kendi kanka çetesi dışında başlık ilgi çekmeyince nickaltıma da rezilce bir şeyler döşedi. bunun üzerine ben de bir başlık açıp terbiye sınırları içinde ve bu rezilin nickini teşhir etmeden ama kim olduğu anlaşılacak şekilde evire çevire haddini bildirdim...

    bir anda mesaj kutum doldu... 10'dan fazla yazar tebrik ve teşekkür ediyordu. ben durumun farkında değilmişim açıkçası. burası da dahil ben bu sözlükleri sosyalleşmek için değil, yazmak için kullandığımdan buralarda perde arkasındaki ilişkileri bilmiyorum ve bir sürü insanın ekşideki ağırlığının yazdıklarından değil sırtını dayadığı insanlardan geldiğinden de haberim yoktu. neyse uzatmayalım ertesi sabah ekşi'ye girdiğimde sudan bir sebepten çaylak edilmiştim. meğersem bana saran pasif, sözlüğün nazlı ılıcak'ı olan gazteci karısı tombul teyzenin çetesindenmiş (bu abla ve çetesi kanzuk başlığındaki "ender" savunma entrylerini girdiler bu karışıklık sırasında not olarak belirtelim). bu hanım abla kendisi pek bi moderin takılmakla beraber etrafına topladığı ablalık, demooograsi, halkların kardeşliği ve az cinsel elektrikle beslediği müritleriyle beraber sözlükte kafa koparırlarmış. benim çaylaklık 500'lü sıralardan 30'lu-40'lı sıralara gelip gelip tekrarar 300-500'lere düşe düşe 1 ay 1 hafta sonra açıldı. ama açıldıktan 15 dakka sonra ve hiç entry girmememe rağmen tekrar çaylak edildi. gene 1 aylık süreden sonra ise hesabım açılır açılmaz hiç yazmadan direkt olarak uçuruldu.

    bütün bunlar benim ve bir sürü insanın başına gelirken ssg ve çetesine tapınma ayinleri düzenleyen ekşici piçler troll'ün biri yüzünden kazan kaldırdılar şimdi... güler misin ağlar mısın?

    kanzuk ekşi alemindeki kirliliğin görünen yüzüdür ve gerçekte olanın yüzde biri bile değildir. ekşi'ye gelince; ssg gelip üstüme tapulasa yazmam artık orda...
    18 ...
© 2026 uludağ sözlük