izmir Hatay'daki asker hastanesine periyodik muayene için gitmeden sabah erken canım çekti pekmez içtim. Gidip kan verdim. Ertesi gün doktor hayırlı olsun şeker hastasısın dedi. Önce pekmezi unutmuştum. Korktum. Sonra çok güldüm. Hihihi.
form doldurması uzun iş... aptalca ve gereksiz bir ton soru.
şu topa girmemek için zaruri olmadıkça kan bağışı yapmıyorum.
buna rağmen 2-3 senede bir sedyede o form'a hayıflanırken buluyorum kendimi.