kan vermek

entry210 galeri5
    201.
  1. 39 yaşındayım. Kan vermek reşit olduğumdan beri yaptığım şey. Ama Kızılay'a artık güvenmediğim için kan vermiyorum. Emeği geçenlere yazıklar olsun.
    0 ...
  2. 202.
  3. insanlık için faydalıdır.(vücuda etkisi nedir bilmiyorum)
    0 ...
  4. 203.
  5. Hiç sevmem. Ya kanser çıkarsam diye...
    1 ...
  6. 204.
  7. Çok severim. Çünkü o gün raporlu oluyorum.
    1 ...
  8. 205.
  9. izmir Hatay'daki asker hastanesine periyodik muayene için gitmeden sabah erken canım çekti pekmez içtim. Gidip kan verdim. Ertesi gün doktor hayırlı olsun şeker hastasısın dedi. Önce pekmezi unutmuştum. Korktum. Sonra çok güldüm. Hihihi.
    1 ...
  10. 206.
  11. Bi de kan verir gibi yatanlar var.
    1 ...
  12. 207.
  13. form doldurması uzun iş... aptalca ve gereksiz bir ton soru.
    şu topa girmemek için zaruri olmadıkça kan bağışı yapmıyorum.
    buna rağmen 2-3 senede bir sedyede o form'a hayıflanırken buluyorum kendimi.
    1 ...
  14. 208.
  15. yılda 2 kez yaptığım işlemdir.

    Bağışlanan 1 ünite kan bağışı ile 3 farklı ihtiyaç sahibinin tedavisine katkıda bulunur.
    0 ...
  16. 209.
  17. Bu sabah bazı değerlerime baktırmak için yaptığım icraat.
    0 ...
  18. 210.
  19. hacamat gibi sağlıklı olduğu söylense de genelde kan değerlerine baktırmak için verilir.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük