Türk erkeğinin gözünden makbul kadin modeli..
-45 kilo olmasına rağmen d-cup göğüslü olsun.
-Benden en az beş yaş genç olsun.Kadınlar yaşlandıkça çöker, erke…kler durduğu yerde gençleşir malum..
-Ne hikmetse o güne kadar kimsenin elini bile tutmamış bir kız bulayım. Bu arada benim önüme gelenle düşüp kalkmam ve sevişmem sayılmaz çünkü pipim var.
-Evlenelim. Kendi ailesiyle pek görüşmesin, benim aileme tapsın. Hafta sonlarını ve bütün tatilleri aileme hizmet ederek geçirsin, daha ne ister bir insan?
-Ayda on bin lira kazandığı işinden döner dönmez mükellef sofralar hazırlamaya girişsin, o sırada ben de manda boku gibi televizyonun karşısına yayılayım. Benim yemek yapmam, ev işi yapmam düşünülemez çünkü pipim var malumunuz.
-iş stresinden dolayı sinirlendiğimde, bağırdığımda, çorbanın tuzu az diye kaseyi duvara fırlattığımda dahi susup hanım gibi oturmayı bilsin, karşılık vermesin. Pipisi bile yok zaten, ne haddine ağzını açmak?
-Hamile kalmasına ve doğum yapmasına rağmen 36 beden kalmayı başarabilsin, vücudunda çatlak matlak olmasın.
-Çocuk doğduğunda (tabii ki oğlan) bütün bakım işlerini üstüne yıkayım, zaten ben erkeğim elime yakışmaz. bebek kolik olsa bile, ağlama krizlerine girse bile susturmayı becersin, beni uykumdan etmesin yoksa fena olur.
– Çocukla ilgilenmesine rağmen her daim fönlü, makyajlı gezsin. Günde sekiz on defa alt değiştirip süt vermesine rağmen babydoll giysin mesela.
-Kadınlık görevlerini yerine getirsin, bir kadın bir erkeği evine bağlayamıyorsa aldatılmaya göz yummalıdır zaten. Pipileri yok ki nereden bilsinler?
-Pipin olunca önüne gelen kadına alıcı gözle bakma hakkına da sahip oluyorsun. ara sıra hovardalığa gitmeme, karıya gitmeme göz yumsun.
-Bu arada facebook hesabında karşı cinsten kim varsa silsin. Kuzen muzen anlamam ben, Kuzenini de silsin. Bir dediğimi iki etmesin, altan alsın, arada küfredip bir iki tokat patlatabilirim, böyle ufak şeylere takılmasın.
-Malumunuz pipi sahibi olmak zor zanaat
2016 yılında 582 kadınımız teröre kurban gitti. Kocalarından, erkek arkadaşlarından ya da ailesindeki erkeklerden gördüğü şiddet sonrası can verdiler.
kadına karşı işlenen terör suçlarının mecliste araştırılması gerekmekte. gerekirse kadını öldürenin bültenle aranması gerekmektedir. bu toplu katliamın, bu toplu vahşet ayinlerinin başka mantık içeren bir açıklaması olamaz. bu bir vahşettir. vahşet ancak teröristin işidir.
kadınları katleden terör örgütü üyelerinin hapse tıkılması ve gerekiyorsa en ağır, en bezdirici cezaları alması gerekiyor.
herkes bir anneden doğdu, sevdi, aşık oldu belki kızı doğdu. kızı olunca, canımdan çok değer veririm dedi dokunmaya kıyamadı, dokundurtmadı. evlendi eşini canı pahasına korumak istedi. annesi için canını verecek çok var zaten.
her kadına böyle yaklaşın. kas gücünüzle değil insanlığınızla var olun. bilmiyorum neden doldum. ama sanırım annem canımın içini çok sevdiğimden.
çok önemli. aslında gelişmişliğin, medeniyetin ölçüsü bir ülkede kadının ne kadar özgür olduğuyla ilgili. bakın gelişmemiş ülkelere hepsinde kadınlar tek tipleştirilmeye çalışılmıştır ve özgür değillerdir. kadınları siyasetin, ticaretin malzemesi olmaktan çıkardığımız gün kurtuluş günüdür.
kadın salak bir et parçası değildir. Sadece bazısı kendini öyle zanneder karsisindakinede bunu düşündürür. Kadın cinsiyetinden önce düşünen ve hisseden bir canlıdır yani insan evladidir, tıpkı bir erkek gibi. Uzun lafın kısası beyler karşınızda et parçası gibi davranan hatun varsa ona bir insan olduğunu hatirlatinda bende size adam diyeyim.
Her hafta iddia oynayıp kaybeden adam hüznü,kazanacağına inandırılmış olması en büyük bahtsızlığı
**
Kız olsam senle evlenirdim diyen arkadaşıma cinsiyet ameliyatlarının ne derece başarılı olduğundan bahsetmek, ‘’tıp sandığından daha iyi yerlere geldi dostum!!’’ Yalnızlığımın derecesi olmalı sanırım bu durum. Hayat yalnız kalmam için fazla çaba sarf etti. Bu kadar yalnız kalmamalı hiç bi insan diye bağırdım ona. Film dünyasının deyimiyle şarad verdi bana, yüzüme bakmadan dönüp gitti. Sahneden çıkışını izledim bi sinema salonunda, yalnızlıkla oturdum aşıklara has ikili koltukta. Arada kola bile aldı bana biliyor musun?? Sanırım benimsedik birbirimizi, garip.
ilişkiler dünyasına girdiğimde kurallarını bilmediği bi oyunu oynayan çocuk gibi hissediyorum kendimi dostum. Hangi hareket artı puan kazandırır?? hangi tavır onunun dışına iter seni??? Erkekler gözleriyle kadınlar kulaklarıyla aşık olurlar diye bi şeyler duymuştum bi zamanlar, gönülden inandım bu söze. Okumalarıma hız verdim, güzel konuşmalıydım zira. Düşünmemişim hiç ne gerzekçe tavır, iyi konuşmak yada bilgili olmak kar etse edebiyatçılar, şairler, filozoflar neden yalnız olsun ki?? Değil mi!! Gerçi tartışma konusudur bu, kim bilir belki de yalnız oldukları için iyi edebiyatçı oldular ne dersin??! ilişkiler dünyasına dair tek gözlemim de baştan hatalı çıktı velhasıl. ipinden kopmuş uçurtma gibi savruluyorum bu nedenle ilişkilerin gök yüzünde, havalimanında unutulmuş bavul kimsesizliği, metal tezgah üzerinde dönüyorum beni de alan birisi çıkar mı umudu. Yanaştığım insanlar oluyor konuştuğum kişiler. ilişkiler konusunda vasat olsam bile insan ilişkilerinde gayet iyiyim ne garip. Aynı bünyede bulunmaması gereken 2 zıt vasıf. Dediğim gibi konuşuyorum ama kızlarda bi mantık silsilesi oturtamıyorum. Aristoya kızarım kadınları aşağıladığı, ‘’doğada herşeyin kendi içinde bi mantığı vardır kadınlar hariç’’ dediği için. Lakin sanki biraz hak vermeye başladım kendisine şu sıralar.
Görüyorum bi kadını sen terk edersen ‘’benim gibi birisini bulamayacaksın biliyorsun değil mi?? ’’ diyor, halbuki eğer ben onu terk ediyorsam neden onun gibi birisini bulmak isteyeyim ki??? Düşünmüyor. Eğer aynı kadın seni terk ediyorsa ‘’benim gibi binlercesini var unut beni’’ diyor.
Haa şey bide, Kadınları anlamak zor diyorlar yaa hani yalan bence, zor filan değil imkansız.
Bir adamlar sarkisi.
Sarkida gecen "Saçı falan var böyle uzun" sözü heralde karsiliksiz sevgiyi beklentisiz sevgiyi anlatilabilecek en basit sözdür.
- seviyorum
-- neden abi?
- cunku saci falan var boyle uzun