Dünyanın en boş ırkıdır. Derinlere inince ne kadar duygusuz ve haşin olduklarını anlarsınız.
Yüzyıllarca "duygusalız" diye ayak sürerler, dünya da bunların arasında ne duygu yüklü bir sanat ya da şair çıkmıştır. Ne politikaya yön verirler. Her türlü boş iş, kadın hakları, hayvan hakları, feminizm gibi politika çanağı tutma gizli gizli yol yapma vardır.
Kadın hakları derler, kadınlıklarını her zaman her yerde kullanırlar. Bir tanesi güzel olup da, zengin olmayan birisi ile evlenmemiştir...
Erkeklere paranın köpeği derler, evde para kalmayınca evi terk ederler. Para için hiç bir şey yapmayız derler, para olmadan hiç bir şey yapmazlar.
işte nasıl iş alacaklarını, kime nasıl davranacaklarını üç günde öğrenir, kendi pozisyonundakileri fazlalık gösterirler...
Aile den girerler, bir erkek bulsunlar, anında ailesi onay vermese bile kaçarlar.
Çocukları kendileri gibi yetiştirir, çocukları depresif ve babaya karşı işgalci gösterirler.
Kendilerine güvenen erkeği bir ömür yalanlarla yaşatırlar.
Yıllarca sömürdükleri kocalarını çulsuz bıraktıktan sonra boşanıyorum derler. Hayatta ailesinden başka kimsesi kalmamış adama cinayet işlettirip, haberlerde kadın hep şiddete mağruz kalıyor şovu yaparlar. Öncesinde olanları, kimse bilmez bakmaz. Aldatmaları bilen bile olmaz.
Ama kadındırlar... Yeni yüz yılda; yaptıkları kötü şeyler olsa da kimse tepki göstermez... Çünkü kadınlar.
adamlar'ın en güzel şarkılarındandır. ama şarkı sanırım şu detone olurken black dog'a bağlayan gencin solistliğini yaptığı gruba ait. ama grubun adını 3 aydır arıyorum, bulamıyorum.
her erkeğin %49 u biyolojik olarak kadındır. %51 ile erkeğiz sayın hemcinslerim, bu yüzden atmadan önce biyolojik olarak x kromozomunun kimden geldiğini aklınızda tutun der, çeker giderim.
Xx, hassas, fazla detaylı, tripsever, anlaşılamaz, bebeğin annesi, erkeğin yoldaşı sırdaşı. Kadın dünyanın bir yarım kuresi. Erkeğiyle tamamlandığında koca bir dünya yaratandir kadın.