yüzde vermiyorum ama büyük çoğunluğu vaziyete göre şekil alır. eğer bulundukları yerde devletin hakimiyeti çok net ise hepsi ''vallaha biz pkk dan nefret ediyk. törk , kört gardaştır. ver gomutanım sikini yalayam'' modundadır. ama yok borularının öttüğü bir yerse hemen ''foşşik tc , biji apo'' şekline bürünürler.
Hainlik dna larına işlemiş. Çirkinlikten ayna çatlatanlarında bile 1 kamyon ego yüklü. Ulan iki kelimeyi yan yana getirip mantıklı bir cümle kuramayan insanlar bakın buraya dikkat; benim dilimde, benim ülkemde, benim yaşam tarzımı benimsemesine rağmen yine dönüyor beni beğenmiyor ve ihanetin dibine dibine vuruyor.
Hadi canım saçmalama diyenler için bir kaç kürt yazar profili bırakıyorum isteyen incelesin ki bence çoğunuzun takdiri.
arkadaşlar doğuda hiç bulunmadım, kaçak elektrik kullandıklarını çok duydum. doğru mu diye merak ediyorum doğuda bulunmuş olan varsa bizzat gözüyle görmüş, aydınlatırsanız sevinirim
mal dışarı çıkmasın ya da başka aşirete kızımız gitmesin diye yaptıkları akraba evlilikleri zeka seviyelerini sürekli düşürdüğünden bi türlü bağımsız düşünme ve davranma yeteneğine sahip olamıyorlar.
çok güzel:
hırsızlık
kamu malına zarar
terörizm
kadın ticareti
uyuşturucu üretim ve pazarlama
bar pavyon işletmeciliği
daha saymaya gerek duymadığım pis işleri yaparlar.
Türkiye nin kamburu valla bak keşke şu erzurumun batısı(kars,ağrı dahil değil) van,şırnak,siirt' i iran'a veya ırak' a felan verseymişiz şanlıurfa ve diyarbakır'da da türk,zaza,nusayri,süryani,keldani beraber adam gibi yaşardık amk he lan hatta diyarbakır da özbek,uygur da var beraber gül gibi yaşardık.
Eşeklerin dostu, foşik töce'nin düşmanlarıdır. Gittikleri her ülkede terör örgütü kurmuş, mafya faaliyetleri yapmışlardır ama tüm bunları sırf çok barışçıl bir halk oldukları için yapmışlardır.
Gittikleri yerde kavga, tecavüz, hırsızlık, yaralama suçu işlerler ama hep ''döwletin'' onlara bakmamasından dolayı... wollaha bak..