kürtler

entry1429 galeri151
    826.
  1. 827.
  2. Aslında pek doğru değil, onlar sevilmek, sahiplenilmek istenmiyorlar. Kimse yanlış anlamasın.
    Yazık.
    1 ...
  3. 828.
  4. Bunlar hakkinda yazacak cok seyim var da bir hukukcu olarak dikkatli olmaliyim .
    2 ...
  5. 829.
  6. 830.
  7. Türkleşen kürtleri severim ama kürt olup da türkiye cumhuriyetinde yaşayıp da dağdakileri savunan kürtleri kimse sevmez. ne salakça bir şey yazdım. hadi tamam gapat.
    9 ...
  8. 831.
  9. evet sevmiyoruz başımıza bela olmaktan başka bir şey başaramamışlardır çünkü.
    1 ...
  10. 832.
  11. Gerçek hayatta karşılaştığım kürtlerin istisnalar hariç terörist yanlısı olmasından dolayı katıldığım durum.
    11 ...
  12. 833.
  13. Doğrusu kürtleri değil Teröristleri sevmiyoruz olması gereken başlıktır. Zira ırkçılığın lüzumu yok.
    19 ...
  14. 834.
  15. 835.
  16. ama onlar sizi çok seviyormuş. tüm kürt ırkı oturup ağlıyor şuan.

    arkadaşlar ne gerek var şu yazılanlara. ben de türküm ama ne kürtlerle ne de başka ırklarla bir problemim var. kardeş kardeş burada yazabilsek bari.
    25 ...
  17. 836.
  18. Türk milletine kendisini küstüren, kendi milletine düşman yaptıran ve iki milleti birbirine düşüren yine kürt milletinin kendisi olmuştur. şimdi buraya gelip türk-kürt kardeştir bu durumlara düşmeyelim,ırkçılık yapmayalım çekmeyin birader. Sabah askerin yanında olup kamerayı gördüğünde tripten tribe girip gece hendek kazıp ertesi gün askere taş atmakla olmuyor bu işler. Evet ben kürtleri sevmiyorum
    13 ...
  19. 837.
  20. Ben de türküm. Ben de terörden illet ettim artik. Pkkya destek veren kimseye eyvallahim yok. Ama cok sevdigim kürt arkadaslarim var. Kürt-Türk ayirimi yapmak dar kafali ve cahil tiplerin isidir. Bos kilometredir.
    5 ...
  21. 838.
  22. sevgili amipler;
    ekseriyatiniz olusturan sifat ve betimlemelere once bakacak olursak,
    merkebi kiskandiracak derece cahil ve kullanilabilirsiniz,
    gorguden ve nezaketten uzaksiniz,
    ilkel durtulerinizin esereti altinda inleyen zavallilarsiniz,
    dil bilmez, yol bilmez, hakkini hukukunu bilmez, iki kisiye hitap edemez, 3 sigiri gudemez, sanattan ve spordan uzak, uygarliktan bihaber, muzikten ve dogadan kopuk ortadogu piramidinin gayya kuyusunda kaybolmus duskunlerisiniz, pacozlarisiniz.
    tum pespaye sifatlarin karsiligisiniz vesselam.
    bir kurt olarak sikimde olmayan bayagi fikirlerinize cevap verisimin sebebi ise malesef ayni cografya da yasiyor olmam.
    ne tuhaf bir teatron. teatronu bilir misiniz lan.
    8 ...
  23. 839.
  24. Biri birine hakaret ederken "Türk" kelimesini kullansa ortalığı ayağa kaldıracakların Katıldığı, faşizan bir Söylem.
    Edit: faşizan söylemlerde düşünce özgürlüğüdür, hukuki işlem olmamalıdır hakkında, sadece kınanmalıdır.
    3 ...
  25. 840.
  26. tüm insanları seviyorum diyerek katılmadığım kampanya. hem neden belli bir ırktan nefret edelim ki ?
    4 ...
  27. 841.
  28. boyle ırkçılık yapmak dar ve geri kafalılıktır. Sen sevmiyosan kendi adına konuş her ırkın iyisi ve kötüsü var angutluğa luzum yok onlarda sana bayiliyodu zaten.
    9 ...
  29. 842.
  30. Sadece pkk lı ve hdp ye oy verenleri sevmiyorum. Vatanına, milletine, devletine ihanet etmeyen bir kürt ün hiçbir günahının olmadığına inanıyorum.

    Aynı zamanda Kürtler le aramızı bozanların israil, batılı destekçileri ve ermeniler olduğunu belırtırım.
    3 ...
  31. 843.
  32. Kürt değilim ama acayip diyesim geldi
    - yaa ama ama onlar sizi çok seviyorlar aşırı böyle bayılıyorlar kendilerini sevmeyenlere. Bizi sevmesinler biz onları çok seviyoruz. Sevgi kelebeğiyiz falan diyorlar dimi?

    ayırdıkça bölünerek parçalanacağız fiziktede kural bu gerçekte de.
    5 ...
  33. 844.
  34. Siz sevseniz nolur sevmeseniz nolur, Siz kimsiniz ki lan ? Dedirten söz dizeleri. Gelmiş burada bir de başlık açıyor embesil cahil bir grup varlık. Yahu yıl olmuş 2016 adam hala kürtleri sadece doğuda yaşıyor sanıyor. En yakınındaki kişi bile kürt olabilir ve sen bunu ölsen de anlayamayabilirsin.Herkes kürt olabilir,yunan olabilir,alman olabilir.her şey olabilir.ama Bir insanı ırkı için sevmezsin asla. O olduğu için seversin. Siz böyle yaparak sadece ve sadece kendi sonunuzu hazırlıyorsunuz. Bu apaçık bir saldırıdır ve gerçekten artık herkesin,tüm iç-dış güçlerin istediği tam da bu olan tamamen ötekileştirme noktasına gelmişsiniz. Sonunda kaybeden kürtler olmayacaktır. Kaybettiğiniz insanlığınız ve vicdanınız olacaktır. Yazık.gerçekten yazık acıyorum hepinize.
    4 ...
  35. 845.
  36. beni seveni ben ben sevmem
    Benim sevdiğim ise beni sevmez
    Yoksa ben kürt müyüm he?

    Kürdüm beyler sakin öncelikle.
    Dilersen okumadan eksileyebilirsen ama yine de okumaya devam et.

    Mardinli kürt kökenli biri olarak doğma büyüme antalyalı bir gencim.. Mhpli arkadaşlarım da olduğu gibi yeri geldğinde antalya ülkü ocaklarına(döşemealtı) girip çıkmışlığım var.

    Ben kendimi sizden ayrı görseydim rahat yaşayamazdım bu ülkede ama ben yeri geldi egelinin elini tuttum, karadenizli kardeşimle halay çektim ki böyle birşey olmaması için bir engel yok eğer kafalardaki tabuları saymazsak.

    Kimse bana kürt olduğum için kötü davranmadı. Bende aynı şekilde kimseye ırkçı davranmadım.
    Girip çıkmadığım ortam kalmadı.
    Kürt mekanlarınada girip çıkıyoruz ama bu insanlığımızdan bişey görürüyor mu ?
    E hayır.

    Bu sözlüğe kalsa ben de ajanım, ben de pkklıyım ben de lanet olası bir insanım.
    Ne yani şimdi türk doğsaydım kraldım da gittim mardinli bir ailenin çocuğu olarak doğdum diye mi en ağır lafları hakettim? Sen türk ailede doğacağını seçtin mi?
    Kürt ailenin çoçuğu olsaydın sen eğer, bugün küfür ettiğin ırkın bir mensubuydun.
    O yüzden geçelim bunları.

    Sen kürtleri sevme, ben kürt olarak türkleri seviyorum ama senin gibi insanları sevmiyorum.
    Ha unutmadan söyleyeyim kürtleri de seviyorum ama içinde senin gibi olanları da var malesef. ben senin givileri nasıl sevmiyorsam onları da sevmiyorum ama gidipte bir kesimin bokunu tüm ırka mal etmiyorum.

    Ama aslında benzer bi durumdan yola çıkarsak kürtlere bakış açınızı değiştiremeyeceğimi biliyorum. Çünkü çok güzel bir algı operasyonu dönüyor bu ülkede. Tıpkı avrupayı etkisi altına alan islamofobi gibi işid gibi, her sakallının bombacı müslüman sanılması gibi.
    Oysa hepimiz işlerin böyle olmadığını biliyoruz ama avrupa insanı içimizde olmadığı için bizim kadar göremiyor değil mi?
    Aslında bugünlerde bizde radikal islamcılardan korkmuyor değiliz. Sakallı halleri ve giydikleri fistanımsı şeylerim altında bomba olabilir uyarsı beyinlerimize işlenmedi mi?

    Yani beni sevmeyeni bende sevmem , beni seven gelsin çay ısmarlıyım gülen surat.
    8 ...
  37. 846.
  38. Sevmiyorum diyenler siz de kürt doğabilirdiniz insan hangi ırktan doğacağına karar veremez terörist ise ve terörü destekliyorsa katılıyorum bu söyleme.
    1 ...
  39. 847.
  40. Eskiden bende bu tarz şeyler söylerdim. Sonra doğarken yaşadığım şehri annemi babamı ırkımı dinimi seçemediğimi öylesine doğduğumu fark edince genelleme yapmaktan vazgeçtim.
    3 ...
  41. 848.
  42. Kürtleri değil pkk lıları sevmiyoruz kürtlerin en azından yarısı pkk lı değil arkadaşlar sizden daha çok pkk düşmanı olan asker olmak isteyen kürtler var yapmayın böyle.
    1 ...
  43. 849.
  44. Türkçü gerizekalıların söylemi. Kürtlerde size bayılıyor zaten.
    1 ...
  45. 850.
  46. geçenlerde kürt gibi davranma kararı alarak bir sosyal deney yaptım. yeni girdiğim ortamlarda kürt olduğumu belirterek konuşuyordum. ve gerçekten de bu sözün ne kadar da doğru olduğunu anladım.

    kürtlerin yarısından fazlası pkk'ya destek vermese de, türklerin %90ından fazlası kürtleri sevmiyor. hoşlanmıyor. aynı ortamda bulunmak dahi istemiyor. bir anda kürt arkadaşlarım var benimler, yok ben severim aslında deme ihtiyacı duymalar. bana ne mk. siktir git. fakat işte durumlar böyle.

    +:markasiz
    -diğer herhangi biri.

    +selamın aleyküm.
    -aleyküm selam. nasılsın kardeşim? isim neydi.
    +iyiyim keke. adım mert.
    -mert keke ne demek?
    +keke kürtçede kardeş demek.
    -neden kürtçe konuşuyorsun?
    +kürdüm ben.
    -olabilirsin ama burası türkiye. türkçe konuşman lazım.
    +türkçe konuşuyorum abi zaten.
    -keke diyemezsin ama burada. benim şehit yakınım var.
    +abi kürtçe mi şehit etti yakınını? neden bu kadar rahatsız oluyorsun.
    -türkçe konuşacaksın amına koduğumun kürdü.
    +keke ayıp ediyorsun.
    -alsşkjdlkadshıuqowe....
    +ulan bro desem bir bok olmaz ama de mi? selamın aleyküm deyince de sıkıntı olmuyor. arap mııyız biz.
    -seni sikecaaağaaaam...
    +öfff... daye miro ya.
    -küfür mü ediyon lan. küfür etti amına koduğumun kürdü.
    +eşkulu akle, ne kale sevda.
    -şimdi seni siktim amına koduğumun kürdü.

    arkadaşlar kısacası birinden bir şeyden nefret edeceksek, insanlığımızdan nefret edelim. sadece bir gün kürt olduğunuzu söyleyin insanlara ve görün. işte empati yoksunu insanların yapması gereken bu. bir de siz yaşayın bakalım nasıl oluyor. empati yeteneğimiz olsa olmaz zaten böyle şeyler. yapmamıza gerek kalmaz.

    bu arada daye miro anne bunlar adamdır. demek. diğeri de "ne akıl kaldı ne sevda" demek. hükümet kadın filmindeki müzikten. saşlkdsşaldskjl
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük