july4th

entry1522 galeri21
    344.
  1. tanımam etmem..
    severim..
    öyle..
    1 ...
  2. 343.
  3. tutmayın öpecem yazarı.. bu yazar iLk mod. oLduğu zaman bana mesaj atarak "hajım sözLükLe iLgiLi şikayetLerini bana anLatıverde dinLeyeyim" dedi.. ben o anda gözyaşLarına boğuLdum.. 10 numara mod. oLduğunu kanıtLamış oLan yazar.. yürü be juLy endamını herkes görsün.. *

    1. yaşın kutLu oLsun evLadım.. nice yıLLara inşALLah..
    2 ...
  4. 342.
  5. hakkimda ikinci entry'yi girmiş, moderatör / yazar. farkında olduğundan süphe duyamayacağım kadar önemli kelimelerin sahibi.
    1 ...
  6. 341.
  7. bana cok yardımı olmus tanımasamda cok sevdıgım * ve daha nıce nıce yıllara dedıgım sayın sevgılı moderatorumüz .
    2 ...
  8. 340.
  9. sözlüğe ilk girişimden beri sorularımla sık boğaz ettiğim moderatör. ilk ona mesaj atmıştım ve ilk ondan cevap almıştım*.. ondan sonra moderasyona sormak istediğim bir şey olduğunda hep july4th'a mesaj attım. oldukça kibar cevap veriyor, yardımcı olmaya çalışıyor, umarım hiç sorun yaşamayız****
    1 ...
  10. 339.
  11. birinci yaşımızda en azimli moderatör ödülünü alması gereken yazar-moderatörümüz.
    1 ...
  12. 338.
  13. her kaçma girişimimde durduran, 1. yılda burda olma sebeplerinin en kocamanı.
    1 ...
  14. 337.
  15. ''selam mulayim,

    yazar oldun. aramıza hoşgeldin. takıldığın herhangi bir konu olursa july4th, silentcry, cikarinbeniburdan, zall ve bl'den yardım isteyebilirsin.''

    vay be o kadar olmus mu?
    1 ...
  16. 336.
  17. ne demişiz vakt-ı zamanında;
    "tek kusuru fenerbahçeli olmaktır"
    hakkatten de öyle lan sözlük. yazar başlıklarında format esnek ya, kullanayım sonuna kadar. nasıl olsa tanımı yaptık, allah ne verdiyse yardır...

    "bizim zamanımızda" diye başlayan entrylerden her zaman nefret etmişimdir sözlüklerde. ama ilk kez yapacağım...

    "bizim zamanımızda" dutluktu lan buralar. geçen yıl bu zamanlara dönüp baktığımda, hala yazmaya devam eden july4th, devedikeni ve montajelemanı'nı görüyorum. montaj askerde, deve eskisi kadar yazmıyor, bu da moderatör olunca fazla yazmamaya başladı. yav ben bu entryi nereye bağlicaktım? unuttum valla dostum.

    1 yıllık sözlük formatı'na tecavüz gibi oldu idare edersin artıkın.

    yalnız hala daha july4th moderatörlükten atılsın diye bir kampanya olursa ilk imzayı ben atarım söyleyim. hayır başlığı açacam kimse gelmeyecek peşimden, o yüzden senin başlığında kulis yapıyorum, du bakalım.
    1 ...
  18. 335.
  19. yiğit özgür'ün uludağ sözlük şubesi. her ne kadar amcam yaşında olsa da kendisini bi kardeş şefkatiyle severim. nice sözlük yıllarına.
    1 ...
  20. 334.
  21. beni sözlükte ilk karşılayan, ama karşıladığına pişman ettiğim * sevimli moderatördür kendisi. zira, gevezeliklerimle, sorularımla, ani korkutmalarımla epey bi sabrını zorluyorum ama bana mısın demiyo.* iyi ki varsın moderatörü.
    1 ...
  22. 333.
  23. hakkında orada burada araştırma yapıp, sözlük aleminde bir ilk olduğuna karar verdiğim insan, diğer sözlükler dahil sanırım her yerde seviliyor, ilginç, ben böyle bir şey görmedim.
    1 ...
  24. 332.
  25. basarılı bir uludagsozluk moderatorudur. her ne kadar yakından tanısmasak da...
    (bkz: husnu senlendırıcı) *
    1 ...
  26. 331.
  27. beni sozlukteki ilk gunumde kapida karsilamis canim kardes moderatoru.. insan otesi.. melek melek.
    1 ...
  28. 330.
  29. parayı vurunca koltuğumun altına alacağım ilk adamlardan. mahallesindeki ilk milyoner yapacam onu...
    1 ...
  30. 329.
  31. yaklaşık 4-5 saat önce hararetli bir fikir alışverişinde bulunduğum moderatörümüz kendileri. sözlüğümüzün birinci yılını kutlarım, bir de verdiğim rahatsızlıktan ötürü kendisinden özür dilerim.. ha fikir alışverişi dediysem o olay da onun sürekli "sözlükte her şey kontrolümüz altında" demesi, benimse sürekli "ama, fakat" lı cümleler kurmamdan ibarettir. :) *
    1 ...
  32. 328.
  33. 327.
  34. 326.
  35. azimli olduğu kadar da; kibar ve yardımsever olan moderatör.
    1 ...
  36. 325.
  37. bana ilk mesaj gönderen olmasıyla istek,dilek ve şikayetlerimle durmadan başını şişirdiğim ama hala beni sabırla dinleyebilen zat, ne yapalım şansına küssün
    1 ...
  38. 324.
  39. 323.
  40. 322.
  41. bu şahıs binlerce entry girmiş ve 18 sayfa da kendi hakkında entry girilmiş ayrıca bu kişinin adını ekşi sözlükte de gördüm bi de moderatör...demek ki önemli bi şahıs.
    (bkz: devlet meselesi aklın ermez)
    0 ...
  42. 321.
  43. kibarligi karsisinda beni sasirtan moderator. kalmadi saniyordum boyle moderatorler.
    1 ...
  44. 320.
  45. eleştiriye kapalı yazar. aptala malum olur kendisini zaten sevmem. ama moderator olunca caylaklıgı basıyor işte. bu da onun avantajı olsa gerek. yine de olsundur. el kırılır yel içinde kalır. entry formata uygun tamamen kurallara uygun. e o zaman? anladım derdini senin demek istediğim yazar.* git bi soda iç.

    ilgi çekici edit: o yapmamış. hayallerim yıkıldı, entrylerim yalanlandı. özürler kendisine.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük