o olmasaydı ne yapardık denilen moderatör, yazar, hoş, nazik, yardımsever insan. birinci yılını içten dileklerle kutluyor, daha nice yıllara diyorum...*
en azimli moderator. bana gore bugun değil ama yinede birinci yılı kutlu olsun sozlukle beraber.
bana zamanında al yavrum bu senin yeni oyuncagın diyip gammaz butonun kazandıran kişi o gun bu gundur cok severim. ayrıca o kadar işinin gucunun arasında benim cevaplarıma usanmadan cevap verdigi için cok teşekkur ederim.
birinci sözlük yılı olduğunu detaylı bilgi ihtiyacıyla baktığım şu sayfalardan öğrendiğim,ve bu önemli gününde hakkımda girdiği entryle, nickimle bağlantılı şarkıyı sözlüğe yontarak beni mutlu etmiş, yazar/mod kişisi.
(bkz: o bir superman) hem anında imdada yetişen bir mod hem de sorunların ayyuka çıktığı zamanlarda bir öğretmen edasında çözüm odaklı fikirler veren terapist ruhlu insan, 1. sözlük yaşın kutlu olsun daha nice yaşlara.
nicki ilk bakışta yabancı bir kız ismini andıran ama sonradan bir tarih olduğu anlaşılan yazar. ayrıca ben değilim ama sanırım kendisi hatırla sevgili hayranı. *
başlığımı açan yazardır kendisi..sözlükte ilk muhabbet ettiğim insanlardan biri..kimseyi, hiçkimseleri tanımıyorken bana sıcacık merhaba demiş yazardır..iyi ki var yazarı..hep olsun..hep bizi güldürsün, hep umut versin yazarı...
yeni sözlük yılını kutladığımız, sözlüğün en çalışkan modlarından. hayır diğer modlar, çalışmayıp veya az alışınca, yükü o kadar bu adama biniyor ki; bazen çıldırma derecesine geliyor adam. burdan diğer modlara ses ediyoruz: "çalışın biraz."
hiç merak etmesin bir futbol maçında saha içine dalıp o istediği pankartı açacağım demek istediğim yazardır. ilgiyle takip ediyoruz şakayık ilen beraber. *
geç bulup kaybetmediğim mod.bazen sözlükte çıkardığım ufak sorunlar için her zaman bir çıkar yol bulan espri kaynağı yazar.sözlüğün birinci yılı kutlu olasıca.
(bkz: harakiriye niyetlenip kakarakikiri yapan japon)
bu arada ankara'ya gidiyoruz bavulu hazırla. yok ya acıktım sonra gelirim sen önden git. *
iyiliği ve dürüstlüğü konusunda tartışmaya girilemeyecek, düşünceli, kendini bilen, çevresindeki insanların değerlerine saygılı, nerde ne yapacağını iyi bilen eşi bulunmaz bir insan, sözlük içi sorunlara büyük duyarlılıkla çözüm bulan yazarları kırmadan incitmeden espri anlayışı içinde yardımda bulunan, sorunları çözen moderatör aabii, hep böyle kalsın ...1 yaşımız kutlu olsun ....nice yıllara hep beraber...
şahsıma onore edici entry giren bir diğer sevilip sayılası mod. yeni yılı kutlu olsundur.
not: modlarla ilgili nahoş akrostiş yazıp aklın sıra "tokat gibi çarptım yanaklarına" diyorsun cevap olarak diğer yanaklarını sana çevirip dumur ediyorlar.