Burayı abartanlar barcelona’ya henüz gitmemiştir. Türkiye’de doğru düzgün planlı bir şehir olmayınca sadece sahil görünce dibi düşüp abartanlar oluyor.
Uzun zamandır gitmediğim şehirdi. Dün geldim, yağmur da geldi. O kadar özlemişim ki sabahtan beri yürüyorum. Yolda "demek burası izmirmiş" şeklinde yürüyen birini görürseniz o benim.
Öyle bir yağmur yağıyor ki üçüncü katta acaba evi su basarmı korkusu yaşamaya başladım amki. Yıldırım mı düşüyor şehre bombardıman mı yapıyorlar belli değil.
Tahtalı barajından gelen ana boru da patlak olduğu için buca ve Gaziemir de suların kesik olduğu şehir. Eğer tamirat planlandığı gibi giderse yarın öğlene suyu verirler boşuna bok atmayın. Ha bir de manyak yağmur yağıyor...