Ah benim güzel 5 yılım. Sadece herkesin samimiyetsiz samimiyetini sevemedim bunun dışında hakketen yaşanacak şehirdir. izmir’i izmir yapan bana göre pek çok farklı kültürün saygıyla bir arada yaşayabilmesidir. Bok kokan denizini bile özledim.
izmir bir prensestir, bazen bir sevgili veya eş, bazen kız kardeştir, bazen de küçük bir kız çocuğu
izmir bir hayatın başladığı ama asla bitmediği yerdir
Özgürlükler şehridir izmir. Kahkahaları patlatmak için ne efsuna, ne votkaya, ne de viskiye ihtiyaç vardır.
Bugün gün boyu bildiğin Nisan ayını yaşatan şehir..tam alsancakta günbatımında bira içilecek gündü kaçırmadık tabii.. Şubattayız bozsun bi zahmet havası artık, yağsın gümbür gümbür.. Şubattayız sabahki havası şovdu resmen, normale dönüyor şimdi
Bok gibi şehir. Alt yapı bok gibi şehircilik bok gibi insanları bir tuhaf denizi bok kokulu denizden 100 rakımlı yere bile bık kokusu esiyor. Sel basıyor ufak yağmurda ama olsun chp belediyesi.
Abartılan şehir olabilir dünyada daha güzel yerler de olabilir ancak insanların burayı sevme sebebi zaten tel başına güzel yer olup olmaması ile ilgili değil izmir özgürlük iklimini bu ülkede insana en iyi veren şehirdir bunu kimse inkar edemez. .şapkayı önüne koyup düşünmek gerek neden insanlar diğer şehirlerde bunu hissedemiyor nerde yanlış yapıyoruz diye düşünmek gerek.