mayıs ayında kazakla gezdiren şehir.
lan benim doğum günüm 15 mayıs.
15 mayıs'ta üniformayı kaldırır, serbest kıyafet, tişört falan yaparlardı.
12 mayıs oldu hala kazakla geziyoruz amk.
Bir günü,. diğer gününe uymaz...sabah bakarsın hava güneşli ama bir anda yağmur patlatır 10 dakika sonra yine güneş açar... dengesizdir...buraya göç etmeyi ya da taşınmayı düşünmeyin sakın...gelmeyin Ağa izmir bok gibi...
Not: övmeyin la izmir'i, gelmesinler amk...keko doldu güzelim şehir.
Bucadayım. Dağ başı olduğu kısmen doğru. Çünkü Tınaztepe nin diğer tarafı avcılık ve toplayıcılıkla geçiniyor. Şaka bir yana dağ havası hoşuma gittiği için oraya taşındık. Güzeldir.
Bu şehrin en yaşanılır yeri sanıyorum Balçova. Neden diyecek olursaniz sebebi basit. Konak gibi kalabalik curcuna degildir. Karabaglar gibi varos degildir. Buca gibi dagin basinda degildir. Guzelbahce kadar pahali Narlidere kadar ulasimi gorece zor degildir. Etrafta sinir bozucu keko dizzo tipleri pek gormezsiniz. Balcova candir keske inciraltinda bahceli bi evim olsa. Deniz dibinde,sehrin icindesin ama bi o kadar da sehirden izolesin. Ayrica son 1 yildir yasadigim ilcedir kendisi. Ataturk kykdan kulakligimi takip kopeklerle dolu cicek kokan bahcelerin arasindan yuruye yuruye guzel sanatlar fakultemin yolunu tuttugum bu gunleri zannediyorum unutmayacagim.