Başlıkta beni güldüren yazarlar var. izmir’de çok camii mi varmış? Bırakın bu işleri, biz, dünyadaki en kafir, en sevişgen, en küfürbaz, en gavat, en günahkar, en çok zina yapan şehiriz. Bunu bilmeden konuşmayınız. Birkaç sene sonra lut kavmi gibi helak olacağız, cehennemde görüşmek üzere.
Edit: neden susuz biliyor musunuz? Çünkü bizler günahkarız, allah bizi cezalandırıyor.