Havası hasta eder çünkü hastalara özeldir amkkk izmir haterlığı bi bitmedi bu sözlükte. Aklınızı sikiyim. Büyük şehir sonuçta, burda da yobaz çok ama en azından izmirin hiçbi yerinde ramazanda yemek yiyip su içiyosunuz diye dayak yemezsiniz. O göt yok çünkü adamı götünden sikeriz. Bu tarz yobazlıkları yapmak isteyenler de yallah memleketine.
her yıl daha da geriye giden bir türlü büyük şehir havasına giremeyen ( maddi ve mali yönden) ısrarla iş yapmayan hizmet edemeyen CHP i ceketini assa belediye başkanı yapan bir türlü buna anlam veremediğim güzel bir şehrimiz.
Bugün yazları güneşlendiğimiz plajda tişörtle oturmamızı sağlayacak kadar güneş cömertliği sunmuş şehir, beni mutlu etti sağolsun. Bugünleri çok arayacağız, kış kapıda.
victor hugo'ya göre çok güzel ve küçük şapkasıyla bir prensestir. Ilkbaharlar onun çağrısına yanıt veriyor dediğine göre ve Denizler arasında vazodaki çiçekler gibi ışıldayarak gülümsüyor. Arşipel'in yaratılışından daha tutkulu imiş.
Ben eski foça'da birkaç gün kaldım, izmir'i pek bilmem ama hugo'ya iman ediyorum. Prensestir.
bir havasına bir de kızına güven olmaz derlerdi, havasına güven olmuyor arkadaşlar. Sabah buz keserken öğlen tişörtle geziyorsunuz. akşam bir bakmışsınız boynunuzda bir atkı var. diğer kısmı daha gözlemleyemedim.
Sanat ve eğitim aktiviteleri kısıtlımı !!! Karabağlar, Kadifekale, Aliağa gibi semtlerde yaşarsan görmemeniz doğaldır. Bostanlı, Güzelbahçe, Güzelyalı gibi yerlere giderseniz buranın bir cennet olduğuna inanabilirsiniz.