istanbul'un en az 100 sene gerisinde kalmış ildir. hayatında 1 kere istanbula gitmiş adama izmir kasaba gibi gelir. türkiye'de karadenizliler ile birlikte en fazla abartılan şeylerden biriside bu şehirdir. alsancak çimlerde bomonti içip sevişmeyi laiklik sanan vasat atatürkçü troller cirit atıyor. akp ye yobaz ve koyun diyenler izmiri görsün hiç bir farkı yok al birini vur ötekine boş yere duyar kasmayın.
eski kız arkadaşım sayesinde aşık olduğum şehirdir.lakin sayesinde artık küstüm alsancakta,balçovada,gaziemirde hep anılarım vardır.Ekim ayında gitmiştim alsancakta bir cafede oturmuştuk gündüzleri hafif esen ılık rüzgar vardı.gece de buz gibiydi. hayatımın belki de en güzel gününü 6 ekimde yaşamıştım.izmirin yeri farklıdır bende.
Yavaş yavaş kalabalıklaşan, olandan bitenden bir haber olan bilinçsiz memleketim. Tamam benim gibi işe giden insanlar mevcut ama herkes mi böyle be bilader. izban eski günlerdeki gibi yine doluydu.