gavur amı gibi yanan şehir. En azından ben ordayken öyleydi.
Bi de aşık olduğum şehir. Yattım kalktım ege üniversitesini kazanayım diye dua ettim, ama olmayınca olmuyor işte. Böhüü.
--spoiler--
Ege'nin tartışmasız en önemli kenti. Kişi başına düşen banka mevduatında Türkiye üçüncüsü. Kişi başına düşen hane elektriği tüketiminde ilk sırada. Yetişkin üniversite mezunu oranında da üçüncü. Ama bu zenginlik ve gelişmişlik, deprem riski en fazla üçüncü, suç oranı yüksek dokuzuncu il olmasını önleyemiyor.
--spoiler--
tüm güzelliğine ve büyük şehir olmasına rağmen. süper ligde bir tane bile şampiyonluğa oynayan takım çıkaramamış bir şehirdir ki bu çoğu futbolseveri üzer.
Ayın 17 'si için bütün uçak fiyatlarının çok yüksek olduğu, bayram dolayısıyla ve tabi ki yaz olması sebebiyle otobüs şirketlerinin dolup taştığı, ama yine de gitmek için can attığım, çırpındığım güzel şehir...istanbuldan sonra ikinci yuvam.iyi ki ablam orda yaşıyor en azından o yaşayabiliyor.
süper ligde takımı olmasa da iyi bir stadı hak eden şehir. aslında buna hak da dememek lazım. sonuçta türkiyenin 3. büyük şehri ve hala beton yığını atatürk stadında maçlar oynanmakta. göztepeyede, karşıyakayada, diğer izmir takımlarınada ve misafir gelen takımlarada yakışmıyor bu stadımsı beton yığını. izmirin bundan kurtulması lazım.