25 haziran'dan sonra göreceğim yerdir. 1 defa kısa süreliğine iş için gittiğimde sadece buca'yı görmüştüm. izmir'e uçakla inerken hiç deniz görülmemesi de ayrı bir olaydır sanırım. izmir buysa, üstü kalsın şeklinde fikirlerim oluştu. fakat yine de gidip görüp yaşayacağım birsüre. bekle beni izmir.
kışının çok güzel olduğu (sıcaklık en azından 0 C derecenin altına düşmüyor.) yazında eğer çeşme, gümüldür, özdere gibi beldelerde yazlığınız yoksa katlanılmayacak derecede sıcak olan içinde yaşadığım güzel şehirdir.
4 milyonluk nüfusu ile ege bölgesi'nin en büyük, türkiye'nin 3. büyük kenti. özellikle yaz gecelerinde pasaport semtinde oturmak insanın yaşama isteğini arttırır.
sevdiklerim, anılarımla birlikte geldikçe kirlendiğini hissettiğim şehir.
buraya kopmak için gelinmeli; geçmişten, sıkıntılardan, aileden, üzecek her şeyden.
denizi ayrı bir biriktirir, güneşi ayrı bir kurutur gözyaşını.
bağlanırsan seversin izmiri.