büyükşehir belediye başkanı aziz kocaoğlu, önümüzdeki seçimlerde aday olmayacağını açıklamıştır. kendsini en iyi şekilde yönetecek kişiyi beklemektedir.
sürekli gavur diye laf atılan güzel ilimiz.
size göre, sizin gibi yobaz olmayan herkes gavur değil mi?
kutsal kitabımızda faşistlik yapmak yazmıyor sanırım.
izmirle ve izmirlilerle helalleşmeden gitmeyin öbür tarafa.
yanarsınız.
nazik insanların şehridir. gayet sıcakkanlı ve cana yakın insanları vardır. bir bankta birlikte oturduğunuz birine boyoz ikram edip muhabbet etmeye başlarsanız, sizi asla yadırgamazlar.
herksein bir kere havasını alıp, ama sadece havasını alıp gitmesi gereken şehirdir. dolulmayın lan artık izmirime. insanı her yerde kendini belli eder. diğerlerinden sıcaktır. havası gibi sıcaktır. ama kötü davranırsan onu bornovanın kışına döndürür kendini dondurursun.