izban

entry215 galeri13
    215.
  1. izmir de bilete zam gelmiş. 90 dakikada kalkmış.

    afferim cehepekeke belediyesine .

    bundan önce tunç soyer mi soyar mı diye keltoş varmış.

    5 yılda 1 çivisi yokmuş izmire.

    tam seçimden önce doldurmuş bütün hırtları belediyeye.
    0 ...
  2. 214.
  3. etnik kökeni hakkında az çok tahminlerim var.
    0 ...
  4. 213.
  5. 212.
  6. Türkiye'nin ilk modern banliyö tren hattı.
    0 ...
  7. 208.
  8. bir hastane işim için menemen devlet hastanesi'ne gitmek için gözümü karartmaya vesile olmuş olan toplu taşıma aracı.
    1 ...
  9. 207.
  10. Güm! güm! güm! sesleri eşliğinde zıplaya zıplaya gidiyoruz. Hadi bakalım hayırlısı.
    2 ...
  11. 204.
  12. Geçen yıl kullandım. Çok rahattı, hiçbir sıkıntı yoktu .Aliağa'dan Karşıyaka'ya rahatça gittim.
    0 ...
  13. 203.
  14. Ben binecem ben binecem demeye kalmadan bir bakmışsın hareket etmiş gitmiş siz apışıp kalmışsınız hala orada. Hızlı olmak lazım.
    5 ...
  15. 202.
  16. Yürüyen merdiveninin anası bellenir.
    3 ...
  17. 201.
  18. çalışanların %26 zam türkiye koşullarında normalin üstü değilmiş gibi yaptıkları grev şovunun amacı gayet güzel anlaşılmaktadır. umarım hepsi kovulur.
    1 ...
  19. 200.
  20. çalışanlarını yatıracaksın falakaya, karısını kızını öldürmekle tehdit edeceksin, dayayacaksın silahı şakağına bak o zaman grev yapıp halkı mağdur edebiliyorlar mı. 2 ay oldu neredeyse okulundan geri kalan öğrenciler mi dersin otobüslerde sıkış pıkış eziyetle yolculuk eden halk mı dersin oohooooo.. neden? bir grup gavatın %50'nin üstünde zam istemesi yüzünden. izmir belediyesinin de amk. tam pasif mülayim adamlar. chp'nin içindeki adamların hepsi de böyle zaten bu yüzden ülke böyle pasif mülayimlere emanet edilmez.
    1 ...
  21. 200.
  22. Kovacaksın bunları gitsinler bulabilirlerse asgari ücretle iş bulsunlar bakalım bulabiliyorlar mı. insanların ulaşım hakkını şımarıklığınızla elinden alamazsınız. Beğenmiyorsanız beş bin liraları beğenen çıkar elbet siktirin gidin.
    3 ...
  23. 199.
  24. işveren acilen lokavt uygulamalıdır. Siktiri çekip yeni personel al işte millet aç bu şımarık aç gözlü şarlatanlarda bok yesin. Ama nerde o vasıf.
    2 ...
  25. 199.
  26. Metro da greve girecek diyorlar. Yakında gemileri falan da greve sokarlarsa hiç şaşırmam. Artık karşıyaka da yüzerek geçeriz.
    11 ...
  27. 198.
  28. izban hic kullanmiyorum ama ihtiyacim olsa kullanamayacak olmak beni uzuyor.

    Ortada haksizlik olsa bile, tabi eger varsa, insanlari magdur ederek buyuk antipati topluyorlar. Yaninizda duracak kimse kalmadi.
    4 ...
  29. 197.
  30. Biz senin o insan ölüsüyle tezek karışımı kokunu bile zamanla sevmiştik. Etme gitme dedik bu çalışmamazlık üç haftadır canımızı sıkıyor, dolmuşlarla uğraşıyoruz dedik. Gitti geri de gelmedi.
    Izmir'in fakirliği üstünde.
    11 ...
  31. 196.
  32. halkapınar station is the transfer station for passangers that will take izban.

    unutamıyorum seni izmir, unutamıyorum.
    6 ...
  33. 195.
  34. Dolmuşçulara kaldık lan!
    'Arkadan veren insin' diyorlar artık.
    Ayıp ayıp.
    4 ...
  35. 194.
  36. işçilerinin %65 zam istediği külliyen yalandır. istenen gerçek zam oranı ise %34'tür.

    hatta, reddedilen %26'lık zam teklifindeki öne sürülen rakamlar için "kesinti yapılmadan banka hesaplarımızda göreceksek, biz anlaşmaya hazırız." açıklaması yapılmıştır.

    grev sürecinde sıra sağduyudadır artık. milletin sabrı daha fazla taşmadan bu iş huzur içinde çözülsün.
    0 ...
  37. 193.
  38. izmir'e her gidişimde havalimanı-nergiz arası kendisiyle yolculuk yaptığım metro.
    0 ...
  39. 192.
  40. Tezek kokan hantal yavaş izmir ulaşım aracı. Söylenenlere göre 26 lık zammı reddetmişler ve 65 zam istemişler. Gerçekten isviçre filan zannediyorlar sanırım.
    0 ...
  41. 191.
  42. Allah kahretmesin o ulaşımı yemin ediyorum elim kolum bağlandı. Bu arada la oytun sende mi izmir'desin. Sözlüğün %85 izmir de be.
    4 ...
  43. 190.
  44. Hizmete girdiği zamanı hatırlıyorum ahır gibi kokuyordu. Hala öyle midir acaba?
    4 ...
  45. 189.
  46. Havaalanına gidicez grev varmış. Hay amk. Evet.
    1 ...
  47. 188.
  48. grev sagolsundur, 204 numarali eshota kaldik havalimani icin..
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük