"Ben hiç sevilmedim ki, sevmeyi nerden bileyim ?
Acımaz oldu belki canım, katılaştım buz kestim
Bana hiç dokunan olmadı, seni söyle nasıl sarayım ?
Bir gecelik kaçamaklar bile, uğramadı kalbime
içimde soğuk rüzgarlar
Büyük hasarlar var
Yangınlar, uçurumlar
Cehennem kadar
Beni seve seve, hadi canıma bak
Herkes gibi tek bırakıp gitme
Beni kaderimin elinden al, sakın ola pes etme
Beni sara sara, bi bakarsın iyileşiverir tüm yaralarım
Seni ben o zaman, yedi harikadan taç mahalim yaparım ..."
"Seni canımdan bile çok sevdim,
Bir karşılık versen,
Bu hayatımı böylesine perişan etmezdim.
Milyonluk kalabalıklarda şimdi sensizim.
Sevginden uzak, bir garip yüreğim.
Dağlarda yüce mi?
Sensiz dağlardan da yüce dertlerim.
Her satırım acı dolu,
Öksüz kaldı tüm şiirlerim.
Dertlerim silinip gidecek her vuslatta,
Bir tutam tebessüm,
Bir tutam sevgini bekledim hep şu hayatta.
Ya sev güldür, ya vur öldür Allah aşkına .."
"Sevmek, gözünden sakınmaksa,
Öyle seviyorum seni,
Sevmek, görmeyince yanıp kül olmaksa,
Öyle seviyorum seni,
Sevmek, her an hissetmekse,
Öyle seviyorum seni,
Sevmek, uğruna her şeyi feda etmekse,
Öyle seviyorum seni,
Sevmek, her dakika özlemekse,
işte öyle seviyorum seni ..."
sagopa kajmer'in bir pesimistin gözyaşları adlı albümünde yer alan outro diye tabir edilen, albümün son şarkısı.
pek bilinmeyen bu şarkı 16 dakika 53 saniye sürer. şarkının ilk kısmında bir skit yani dizi/filmden alınmış diyalog vardır. 12:46'ya kadar sessizlik ve scratch çalışmaları mevcuttur. 12:46'da son kurşun gelir sago'dan...
"bu bahçelerde kaç çiçek sulandı? kaç çiçek sarardı? adını aldı tüm yaşamlar, her hayatta bin diken var..."
şarkının ilk "verse"ü yani ilk pasajı ve nakarat kısmı sagopa'nın aynı albümde yer alan dr. fuchs düeti olan "tanrı çekti tüm resimleri" adlı şarkısında da kullanılmıştır. ikinci kısım ise, sagopa'nın yine Fuchs & Mista Brown ile yaptığı düette kullanılmıştır...
2017 senesinin yazında o kadar çok dinlemiştim ki. benim için çok özeldir bu şarkı.