Arkadaşlar konu nedir bilmiyorum, karışmak da istemiyorum ama entryleri okudum bu başlıktaki. Pbhy kendi eşini böyle savunmaz amk. "itham etmiyorum" ama aklıma şu karikatür geldi.
yanılmıyorsam biriyle aramda geçen ve haklı olduğumdan emin olduğum bir konuda, sırf sevdiği bir yazar olduğu için haksız kişiyi desteklemesinden ötürü donuza eklediğim yazardı. hala aynı hatayı yapıp yapmadığını bilmesem de yapmamasını rica ediyorum. mutlu ama uzak olsun. iyi yazmalar dilerim.
mod sevgili miii
kulağa hoş geliyor, hakkımda kötü yazılanları sildirsem sözlüğün entry rezervi yarıya iner asdjdj.
neyse, 40 yaş üstü modlar eqlesinnn.