fetö'nün darbesinde genelkurmay başkanı olan kişidir.
türkiye'nin f35 projesinden dışlanmak başta olmak üzere, s300 vb sorunlarda da milli savunma bakanı olan kişidir.
parasını ödediğimiz uçağı alamıyoruz, parasını ödediğimiz füze sistemini kuramıyoruz.
kariyer açısından, sorumluluk açısından eleştirme yapılmıyor; yanlış anlaşılmasın.
darbe oldu, genel kurmay başkanı ne yapsın değil mi?
çıkıp "benim emrim altında olan subaylar bunu yaptı. sorumluluk gereği istifa ediyorum" demesini beklemiyoruz.
ya da milli savunma bakanı olarak "ne parasını verdiğimiz uçağı alabiliyoruz, ne parasını verip aldığımız füzeleri kurabiliyoruz. benim sorumluluk anlayışım gereği bu durumda istifa etmem gerekir" demesini de beklemiyoruz.
bunda suçlu dış işleri cumhurbaşkanı hükümet...
ha kendisi de bu hükümet üyesi bakan ama neyse, türkiye'de normal böyle şeyler.
sorumlu insanların başarısızlığında ülkemizde avrupa gibi istifa, japonya gibi harakiri beklenmez.
kültür farklılığı.
tsk darbe yapıyor, cumhurbaşkanı darbeyi eniştesinden öğreniyor, bunun olan bitenden haberi yok. muhtemelen kendisi de darbeyi tvden öğrenmiştir.
ya tarihin en tırt genel kurmay başkanıydı ve hiçbir şeyden haberi yoktu, ya da darbenin odak merkezindeydi ve cb dahil herkesi uyutmaya çalıştı.
ne olduğuna siz karar verin.
gayserili bir çerkez olan eski genel kurmay başkanı, şimdinin savunma bakanıdır. askerlik geçmişi şaibelidir. 15 temmuz gecesinde, fetöcü yaveri tarafından rehin alınmıştır. onlarca şehidimiz varken kendisi sümeyye'nin düğününde eğlenmiştir. fesli deliyle samimi bir ilişkileri vardı. tsk'nın yüz karasıdır. kendisinde bir türk askerinin yüreği yoktur ve asla türklerin komutanı olarak anılmayacaktır. kendisi en fazla çerkez ethem'le denktir.
geçin palavraları. cehapeli olmayıp darbelere destek vermediği için bazı kesim tarafından sevilmiyor. alışık değiller darbe destekçisi olmayan paşalara.
--spoiler--
MSB tarafından yapılan açıklamada, "insanlık düşmanı terör örgütü PKK’nın, sivil vatandaşlarımızı canice şehit ettiği Gara’daki mağarada teröristlere ait pek çok silah ve mühimmat ele geçirildi." denildi.
--spoiler--
Garada şehit edilen 13 vatandaşımız sivil miydi? Asker, polis değil miydi?
Neden sivil vatandaşımız diye bi açıklama yaptı ki?
Yoksa osman öcalan 'ın arandığını bilmeyen cumhurbaşkanı/ iç işleri bakanı gibi o da orada şehit edilenlerin ne olduğunu bilmiyor muydu?
Neredeyse o gün sokakta dolaşan kedilerin bile görüntüsü var piyasada..
hulusi ninki yok.
hulusi neredeydi?
nereden alıp, nereye götürdüler?
neyle götürdüler?
bir tek kare görüntüsü yok.
ha bir de buradan kendisine seslenmek istiyorum:
- bir pürüz görüldü diye bütün bir devrenin tamamı ordu mensubunu suçlu suçsuz ayırmadan kapının önüne koydun. geçimini sağlamaktan başka derdi olmayan akrabam çocuğuyla borçlarıyla sokakta kaldı. allah yüz milyon türlü belanı versin.
sana destek verenlerin de milyar türlü belasını versin.
senin yüzünden suçsuz yere işsiz kalan herkesin aldığı nefes kadar bela da seni bulsun.
baş döndüren bir diplomasi trafiğinin içinde ve hatta tam da merkezinde olan 68 yaşındaki milli savunma bakanı. Milli savunma bakanlığının twitter hesabını takip ediyorum, yani ben şu genç yaşımda bu kadar yoğun tempoyu kaldıramayacağımdan eminim. bu adam 68 yaşında ve sürekli oradan oraya koşturuyor, hakikaten saygı duymamak elde değil.
geçenlerde sanırım bir ay kadar önceydi, bir gün içindeki görüşme programı şöyleydi: (şimdi tıvitırdan baktım, 20 temmuz imiş)
-Katar Emiri
-Katar Savunma Bakanı
-Azerbaycan Askeri Heyeti
-Malta Savunma Bakanı
-Libya Savunma Bakanı + Libya içişleri Bakanı
tüm bunlarla ayrı ayrı görüşüyor üstelik hepsi türkiye'de de değil. ben kıçımı kaldırıp ekmek almaya gidemiyorum yahu. helal olsun vallahi.
keza dün akşam azerbaycan'dan geldi buraya, bu sabahtan bu saate kadar ise ukrayna savunma bakanı ile görüştü, sonra Oruç reis'e refakat eden gemileri incelemeye ve denetlemeye gitti. 68 yaşında bu adam. harbiden hayran kaldım.
15 temmuz'da fetöcülerin ölüm listesindeydi. başaramadılar.
2. ordu komutanı oldu, zeytin dalı harekatı'nı yönetti. fetö ile mücadele ediyor, fetöcüler tarafından hedef gösteriliyordu.
ismail metin temel paşa'yı önce pasifize etti, şimdi de kadro yokluğundan emekli edildi...
15 temmuz kahramanı.
kahraman olduğu için korgeneral oldu, korgeneral olması hiç istenmedi fetöcüler tarafından.
fetöcüler hiç peşini bırakmadı.
fırat kalkanı harekatını yönetti.
cerablus'u, el bab'ı teröristlerden temizledi.
mükafat olarak orgeneral olmasının yolunu kapattılar. pasif göreve çektiler.
ve bugün zekai paşa da emekli edildi.
------------------------------
türk silahlı kuvvetleri'nde ön plana çıkan, başarı kazanan, halk tarafından sevilen kim varsa, fetöcülerin istemediği, fetöcü köpekleri hoplatmış kim varsa değirmen gibi öğüttün hulusi paşa.
sen hayırdır?
hesabın kiminle???
kimin istediğini yapıyorsun???