house md

entry814 galeri78
    264.
  1. 5. sezon finaliyle içime bir korku salmıştır.
    --spoiler--
    şizofreniden korkuyorum sözlük, gerçeklikle halüsinasyonu ayırt edememekten korkuyorum.

    "no, i'm not okay."
    --spoiler--
    2 ...
  2. 263.
  3. severek izlediğim dizidir. house' un ayar verme merakı ilerleyen bölümlerde izleyenleri bile ayar etme eğiliminde olsa da güzeldir. tnt' den takip ediyodum bu diziyi. bi ara her gece 12:30' da * izlemeden yatamaz olmuştum. en sonunda "sikerim" deyip * gittim 5. sezonunu aldım. gecede 4 bölüm izleyebiliyorum malum ramazan da bitti. ve vardığım kanı şu:

    beyler bayanlar;
    biz kavak yelleri' ne boşuna yükleniyomuşuz!

    niye mi?
    --spoiler--
    şöyle ki 5. sezon 11. bölüm itibariyle eski ve yeni ekibin totalde ilişki durumuna bakacak olursak:
    cameron house' a epeyi bi yazmıştı 4. sezonda. house istese sabahlar olmazdı. house' un mal olduğu burdan belli zaten.
    gerçi cameron' la chase eski sezonlardan beri birbirlerini fifiliyolardı,
    wilson kovulan adaylardan amber' la birlikteydi,
    foreman' la 13 de * birlikteler,
    house' un cuddy' i tenhada kıstırması an meselesi ki bunu bi kaç kez yapmıştı ama ileri gitmemişti.
    --spoiler--
    ben söyleyim; kesinlikle gavat yelleri bu dizide esmeye başladı.

    edit: bu arada hintli arkadaşla taub birbirlerine kaldı. taub evli ama bu ortamda bu ona engel olur mu bilmem! *
    2 ...
  4. 262.
  5. 7. sezona çok fena bir başlangıç yapacak gibi duruyor.*
    ahan da promo :

    &feature=player_embedded
    1 ...
  6. 261.
  7. 4.sezonunu bitirdiğim dizi. ve 4.sezon finali(15 ve 16.bölüm) şuana kadar izlediğim en etkileyici bölümlerdi. ayrıca her bölümde pek güzel şarkılarla karşılaştırıyor beni. her bölüm sonrasında heardontv.com sitesinden hangi şarkının kullanıldığını öğreniyorum. belki de şimdiye kadar karşılaştığım en güzel şey bu dizi. gregory house ile beraber kendimi öğreniyorum.

    light for the deadvine - people in planes

    düzenleme ekleme..hop. bu dizi için bir de fizy listem var. dizide çalan bazı şarkılar: http://ekopyen.fizy.com/p/housemd
    3 ...
  8. 260.
  9. çok çok özlediğim dizi. tamam dexter filan da harika ama bu dizi bambaşka.
    1 ...
  10. 259.
  11. 7. sezonu 20 eylül 2010'da başlayacak olan dizi.
    1 ...
  12. 258.
  13. wilson ve house'un yer aldığı sahnelerin hatrı için izliyorum artık yoksa diğer karakterler sıkmaya başladı iyice.
    1 ...
  14. 257.
  15. yeni sezon tanıtım resminde 13'ü chase yamayacaklarının sinyalini vermiş yapım. cuddynin house'a bakışına hasta oldum. tü tü maşallah ayrılmazlar inşallah.*
    taub ve foremanın houselaşma triplerinin fotoda house'un totosuna yanaşma çabalarıynan pek güzel yansıtılmış.

    http://i845.photobucket.c...ms/ab20/Hughligan/1-3.png

    özel not: jesse seni yaradana kurban.*
    3 ...
  16. 256.
  17. house: bak iki seçeneğin var; ya benimle anlamsız bir tartışmaya girersin ve dediğimi yaparsın ya da dediğimi yaparsın.
    5 ...
  18. 255.
  19. 6sezonu büyük bir zevkle bir solukta izlediğim dizidir. 4.sezonda geçirdiği bunalımla zirve yapmıştır... en'lerime girmiştir
    1 ...
  20. 254.
  21. çok güzel laf sokan doktor. güzel sözleride vardır.

    örn: " Sen tanrıyla konuştuğun zaman dindarsındır, ama tanrı senle konuştuğunda deli."
    4 ...
  22. 253.
  23. Yazın pc koltuğuna kök salmamı sağlayan aşmış dizi.bence doktor diğer dizilerinden daha iyidir.

    Scrubs ER hikaye House MD şahane
    1 ...
  24. 252.
  25. Tarihin en güzel, mantıklı, bilimsel dizisi.
    Başrol oynayan Hugh Laurienin rol uğruna sakatlanması bile açıklıyor her şeyi.
    1 ...
  26. 251.
  27. "cameron' un sarı saçıyla g.tüm gibi olduğunu düşündüğüm dizi" dersem (bkz: o ne biçim cümle!) uçarım.
    bu yüzden alçaktan gitmek adına;
    cameron sarı saçlarıyla g.tüme benzemiştir diyorum.
    2 ...
  28. 250.
  29. 249.
  30. televizyonu sevme sebebi bir dizi. sevmeyeni olmayacağına inanıyorum.
    1 ...
  31. 248.
  32. ineğe aşık adamın aslında inekten kastı üvey anası olması sonucu " anan skiyim" dedirten dizi.
    1 ...
  33. 247.
  34. işin aslı bu diziyi 8-10 bölüm ancak izledim. vardığım kanıya göre Dr House'ı sizin yazdığınız gibi 2 yandal kesmiyor. ya da amerikada bir hekim aşağıda yazdığım tüm vasıflara sahip *

    radyolog: bunlar her türlü MRI, CT'yi süper değerlendirebiliyorlar. örneğin bir bölümde overde kitlesi olan hastanın kitlesini hemen tespit ettiler. hekim uzmanı olduğu bölgenin radyolojisini çok iyi bilebilir ki ben de baş-boyun anatomisi ve radyolojisini çok iyi bilirim ama pelvisi bilmem, bilmemem gerekir * adam kıçı da başıda süper biliyo

    kardiyolog: adam süper koroner anjiyografi yapıyor ve hastasının 3 tane ostiumu olduğunu anlayıp hemen cerrahiye yönlendiriyor.

    nöroşirurji uzmanı:bunlar bir bölümde intrakranial kitlesi olan hastaya stereotaktik biyopsi yapıp tanıyı koyuyorlar. bunu yanılmıyorsam beyin cerrahları yapıyordu *

    cerrah: bunlar bir bölümde bağırsak paraziti olan hastaya MR dahil tüm tetkikleri isteyip tanıyı koyamıyorlar house'ın birden aklına geliveriyor ve hastayı apar topar ameliyathaneye götürüyor ve alıp bistüriyi eline dalıyor batına tenyayı çıkarıveriyor. ortada ne endikasyon var ne preop değerlendirme var ne anestezi var ne sterilite ve ne cerrah var. komediden başka birşey değil.

    patolog: bunlar ameliyathanede çıkarılan spesimeni hemen oracıktaki mikroskop yardımıyla ne boyayarak ne kesit alarak hemen inceleyip şak diye tanıyı koyuyorlar. valla helal olsun.

    mikrobiyolog, enfeksiyon hastalıkları uzmanı: her türlü komplike mikroorganizmayı bilip bunları tedavi ediyorlar. bir bölümde cryptococcus neoformanstan şüphelenerek intrakranial abseden biyopsi alıp tanıyı koydular.

    radyoloji teknisyeni: her türlü radyolojik tetkiki(MR, CT,PET) hiçbir yardımcı personele ihtiyaç duymaksızın kendileri çekiyorlar.

    dahiliyeci:......
    pratisyen:.....
    dedektif:.....

    tamam dizide işlenen hastalıklar falan güzel, farklı orjinal hastalıklar ama işleyiş anormal.cerrahi endikasyonları koyma, cerrahlara şunu çıkarın bunu yapın vb direktifler saçma.
    5 ...
  35. 246.
  36. alanı enfeksiyon hastalıkları olan dokturu anlatır.
    2 ...
  37. 245.
  38. 4. sezonunu bitirip 5. yi indirmeye neden daha önce başlamadım diye kendime kızmama sebep olan dizi.
    aslında ER kadar iyi olduğunu yine düşünmüyorum.
    yine de güzel mi?
    süper.
    *
    2 ...
  39. 244.
  40. tüm sezonlarını indirip günde en az 8 bölüm izlediğim dizi.
    2 ...
  41. 243.
  42. an itibariyle ineğe aşık olan adamla yarmıştır.

    bizde de balığa aşık adam vardı dimi..

    beşer her yerde şaşarmış..

    edit season2 episode 14
    3 ...
  43. 242.
  44. bir yandan sinir olup bir yandan nasıl bu kadar sevdiğimi çözemeden izlediğim dizi.
    2 ...
  45. 241.
  46. ekibin dağıldığı bölümü izlenmiş olmuştur an itibariyle.
    3 ...
  47. 240.
  48. izlediğim her bölümde birilerinin işten çıkarılıp, birilerinin yeniden işe alındığı güzel dizi. lan bi' dikiş tutturun da öyle devam edin artık mnskim.

    ancak house dobra adamdır, güzel laf eder, sevdirir kendini.

    hoş dizidir vesselam.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük