islam öncesi zamanlarda heykeller tek bir amaçla yapılırmış. tapınmak. bir müşterim bana rahmetli olan babasının büstünü yaptırmıştı. arada bir ona bakıp daha iyi hatırlamak istediği için yaptırmış. yani cebindeki resme baktığında hissettiği duyguyu daha da arttırmak istemiş. evinin dışında bahçeye montajı yapıldı diye hatırlıyorum. sonuç olarak yerdeki taş ile cam da kırabilirsin, çivi de çakabilirsin. orası sana kalmış.