günümüzün en militan akp savunucularından nedim şener'in, soma katliamından sonra yazdığı ve akp'yi eleştirdiği kitabı. kitaba adını veren tekme ise malum; yusuf yerkel'in bir maden işçisine attığı tekme.
bu şimdi yandaşı olduğu malum parti - feto mevzuları ile evinden alındığı sabah bakırköy osmaniyedeki bankaya gitmek için bakırköy kartaltepedeki bir sitede bulunan evinin önünden geçiyordum. sırf muhalif olduğu için malum soruşturmalar ( o davaların savcısı olanlar falan vardı hani ) kapsamında bir düzine ekip aracı ile evinden alınmıştı. hem kendi sitesi hem karşı sitedeki herkes camlara çıkıp türk bayrakları sallayıp alkışlayarak uğurlamışlardı kendisini.
sonra içeride artık ne oldu ise kendisini haksız yere içeri alanların tarafına geçiverdi. sorsan der ki bana kumpası feto kurduydu ondan malum partinin yandaşı oldum. tamam da bro seni kimlerle birlikte olarak içeri almıştı bu feto ??? feto mahkeme değildi feto emniyet değildi feto iktidar değildi ? yani feto tek başına seni gözaltına alamazdı tek başına yargılayamazdı tek başına silivriye gönderemezdi. muhtemelen cehape ile beraber yapmıştır feto tüm bunları...
Bu ve yancısı ahmet şık ooookitap diye bir kitap yazdılar zamanında. Ne olduysa ondan sonra oldu, biri gitti hdp li oldu, nedim de akp yandaşına döndü.
cezaevine girince herkes değişiyor demekki. biri de Fatih Altaylı. ee napsın adamlar, geçim dünyası tabi. haklılar. Türkiye şartlarında sabit kalmak zor. evet..