--spoiler--
Hayatı tanımlayamıyorum
Hayat nedir acaba ?
Hergün paket paket içtiğimiz sigaralar mı?
Akşamları eve gelen babamın
Boş o bomboş bakışları mı
Bilmiyorum !!!
--spoiler--
hayat; Bazen çok bilinmeyenli bir denklem içinde sürüklenip kaybolup gittigin, bazende basitligi karsisinda afallayip, alaya alip, küçümsedigin, "es" geçtigindir.
adaletsizdir. kimi çocuğunu doğurtacak, hastaneye verecek para dahi bulamazken, kimi üç günlük çocuğunun fotoğrafına milyon dolarlar kaldırır. ve bunu yapan insan sadece yeteneklidir, adam gibi yazı yazmayı, konuşmayı; halktan birinin becerebileceği kadar şeyi beceremez. ünlülerde durum genelde böyledir evet, al işte sana hamit altıntop. almanya'da top oynamış, röportajında iki kelimeyi bir araya getiremiyor, "geçen maç da öyle olduydu" diyor.
böyle birşeydir işte, şansın yoksa yavaş yavaş geçer gidersin.
doğduktan sonra başlar çizgin.çocukken birşey anlaşılmazki bu çocuklugunu iyi bir aile sahip olupta yaşayanlar için geçerlidir.kimimiz için yedi yaşında başlar kimimiz için onsekizi geçtikten sonra ...öyle bir çizgidirki üzerinde bazen tek ayakla sekersin bazen iki ayağınla yürüyemez hale gelebilirsin.her attığın adımında geçen saniyelerin geri dönüşümü yoktur,her saniye aldıgın nefesi bile geri verirken geçen zaman dilimini geri getirmek mümkün degildir.hal böyle olunca çizgi gözünde giderek incelir yürümeye korkarsın.orda bir son vermek istersin.inancın geregi yada sevdiklerinden dolayı tekrar gücünü toplar yürürsün.bu zorlu yolda önüne bir sürü engel çıkar ki üstünden atladığın zaman kimisi çelme takar kimisi ayagına dolanmadan sadece engel gözükür.işte bu zorlu yolun başı ve sonu arasındaki zaman dilimidir.