hayat

entry2345 galeri116 ses1
    1514.
  1. bazen o ıstaka, siz bir bilardo topu oluyorsunuz. takk....istediği köşedeki deliğe yolluyor sizi.

    o yüzden şeffaf olun. bırakın hayat çarpıp geçsin içinizden. öyle olmaz, böyle olucak diye egosantrik triplere girerseniz üzülüyorsunuz ve çektiğiniz acı daha büyük oluyor.

    bazen ''tevekkül'' her eve lazım.
    1 ...
  2. 1513.
  3. ağlayarak başlanıp,sessizce biten şey.
    0 ...
  4. 1512.
  5. Gözlerini kapatıp açmak kadar kısa ve anlamsz zamanın nasil geçtiğini farkedemediğin kadar da tutarsz .
    2 ...
  6. 1511.
  7. 1510.
  8. Sizinkisi matem değil zaten, korku, hayat demek ölümü beklemek demektir, az çok hepimiz denizi, yıldızları, ağaçları işte falanları filanları göreceğiz, bir çok şeyin tadına bakacağız, sonra da ister istemez gidiyorum elveda şarkısını söyleyeceğiz..

    o halde gideninde kalanında gönlü hoş olsun..

    https://vimeo.com/107887254
    5 ...
  9. 1509.
  10. Başlangıcını hatırlayamadığımız ve bitişini kestiremediğimiz.
    1 ...
  11. 1508.
  12. 1507.
  13. Bir kisi bil kutlamadi ya lan dogum gunumu..
    0 ...
  14. 1506.
  15. bir türlü alışılamayan geçicilik .
    0 ...
  16. 1505.
  17. bazılarının kaybetmekten korktuğu, bazılarının da devam etmesinden bıktığı ilginç şey.
    0 ...
  18. 1504.
  19. hayat, benim ziraat paramı niye yapıkrediye kaptırıyosun!
    0 ...
  20. 1503.
  21. Hayat, istemediklerinle seni o kadar sınayıp, hevesini kaçırıyor ki bir süre sonra ne istediğinin hiçbir önemi kalmıyor.

    alıntı.
    0 ...
  22. 1502.
  23. Mutfktaki Carte dor kapaginin altinda dondurma ummaktir. Genelde soguk taze fasulye ile karsilasilir.
    1 ...
  24. 1501.
  25. Hep mutsuzluk hep bi aci yaninla geliyosun bi kerede yuzumuzu guldursen mutsuzlar olarak gercekten iyi olacak.
    0 ...
  26. 1500.
  27. buhranlı bi sohbetten geldim şimdi. çoğunlukla benim konuştuğum bir sohbet, hani konuşmak insanı açardı??? yalan...

    insan dediğin oksijen israfından ibaret. dostoyevski yada cemil meriçle aynı gezegende yaşadığımıza inanmak zor. bilmiyorum, yaşamak için mi geldim dünyaya öğrenmek için mi??? bir şeyleri yaşamadığımı, eksik kaldığımı hissetmeme karşın onların ne olduğuna dair fikrim yok. eğlenmek mi???? aptalların inandığı bir hayal. çoğunun eğlence dedikleri başkasını taklitten ibaret. kalabalık boşluk demek. boş kalabalıklara şehir diyoruz. düşünmeden yaşayana insan. hani hayvandan en büyük farkımız düşünmemizdi lan???? yalan....

    arada insanlardan nefret ediyorum ama bi yandan onlara ihtiyacım olduğu fikri düşündürüyor beni. neden yaşıyorum??? üzerinde numaralar bulunmayan bir çarkıfelek oyunu mu hayat??? neden oynadığını ve sonucunu bilmeden sadece oynadığın için eğlendiğin basit bir oyun???? peki öyleyse diğerleri nasıl eğleniyor, benim bilmediğim bi formülü keşfetmiş gibi???? yanından geçerken kaldırımda bekleyen masum yüzlü kadın ''100 lira'' diyor saatine ''pazarlık yok...'' yüzündeki ifadeye bakıyorum, hala masum. insanlık benzer bir masumiyet ardına sığınıyor. okumak için mi geldim??? yaşamak için mi???

    görüyorum ki değer levhası 10 senede bi değişen toplumda doğruyu aramak abes. diğer insanlara bakmak mide bulantısı. bugün otobüste yanımda oturan saçları dik kırmızı parlak gözlükleri olan çocuk salak lakin doğrusu salak olmak mı?, bilmiyorum.

    kendi varlığımdan muzdarip bir şekilde diğerlerinden utanarak ömür sürüyorum.
    8 ...
  28. 1499.
  29. doğru zamanda, doğru yerde olmamaklardan oluşur her zaman hayat.
    0 ...
  30. 1498.
  31. Bir türlü alışamadığım olay.
    0 ...
  32. 1497.
  33. 1496.
  34. Gülmek hayat'i karşına almaktır.
    1 ...
  35. 1495.
  36. Hayat denen bir şey yok sadece kendin yaşıyorsun sevgili yok bıraktı Piç sonra neden küfür eder herkes! Hakedene yakışıyor yha hayat üstüme çok geldin seni hiç affetmicem. Herkesi kaybettim. Ne sevgili kaldı ne kardeş beni birakmamaya ikisi de söz verdi erkekler işte ikisi de ne dicen ki ne kızlar anlar ne erkekler beni. Bilmiyormusun sanki herkes ayrı trip. Ayrı aynı benim gibi. Belki sorun bende ama hayir ya herşey üst üste bindi yha. Kimseyle IKIMIZ olamadım ya ya ikimiz yalnız olacaktık ya da hala devam edecekti. Herkes hersey bıraktı neyse ki sız sirdaslarim varsınız siz de olmasanız...
    0 ...
  37. 1494.
  38. 1493.
  39. gonlune gore yasanilmasi gereken tek seydir hayat... eger yasayabiliyorsan hayattan guzel ne olur ki hayatta *
    4 ...
  40. 1492.
  41. arada sırada unutulması gereken.
    0 ...
  42. 1491.
  43. basit bir oyun.

    koyduğumuz kurallarla onu zorlaştırıyoruz. davranışlarımız, düşüncelerimiz, bencilliğimiz hep onu daha da karmaşıklaştırıyor.
    0 ...
  44. 1490.
  45. hiçbir numarası olmayan şeydir.

    ölünce de bir bok olmuyor.

    anlamıyorum ulan.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük