biz mi hayata,hayat mı bize hediye yoksa hayat anlamadan ölmek mi?
-isyanqar serseri34insana en uzak şey içidir, kalbi, ciğeri, böbreği,damarı,kanı,kemiğidir. Kimse kendine yakıştırmaz ölümü, acaba kalbim nasıl? iyimiyim? Demez
her saniye atıyor o, bu mükemmel vücuda/sisteme saygı duymalısın, senin unuttuğun anlarda, aklına gelmeyen, en yalnız anında bile o atıyor, sen kötü kalpli bir insanken bile sen kötü kalpli bir insan ol diye atıyor.
insanı türlü şeylerle başbaşa bırakan anlar bütünü. bu aralar hormonlar, duygular, mantık ve şartlar dörtlüsünde sıkıştırıyor. ne yapmaya çalıştığını ben de anlamıyorum.