pek de güven vermeyen teknik adamdır. gs' ın hangi koşullarda şampiyon olduğu ortada, kendisinin teknik anlamda gs futboluna pek de kattığı bir şeye şahit olamıyoruz maalesef, bunun yerine daha da gerileyen bir defansif anlayış var. bugün bursaspor' un gs kalesine yolladığı şutlar, girdiği pozisyonlar ortada. bu defansif anlayışla türkiye liginde iyi idare ettin fakat, dortmund ve arsenal maçlarındaki halinde ortada duruyor, bu adam bir de bazı takımları baya baya küçük görüyor, ligdeki gs - bursaspor maçındaki defansif sistem ve bu bocalayan savunma manzarası karşısında bursaspor' un gs defansını allak bulluk edişi herkesin akıllarındayken, sen bugün yine aynı bursaspor karşısına aynı lakayt savunma anlayışıyla çıkıyorsun. bilmiyorum ama ben bu adama pek güvenmiyorum.
avrupa da galatasaray bu sene gruplardan çıkarsa kapına avrupa Kulüpleri dizilir. dil bilmediğini ogrenirlerse de aynı hizla geri dönerler bak. dil öğren!
Bir bursasporlu olarak bugün karşısında yenilmiş olsak da. Gerçekten efendiligini takdir ettiğim teknik direktördür. Ülke futboluna böyle adamlar lazım iste. Gidip de tonla para verip yabancı hoca getirileceğine boyle türk hocalar calistirsin takımları.
gs'yi hiç bir yerden bir yere taşımamıştır.türk futboluyla boncuk gibi oynayan baronların planının bir parçasıdır,o olmasa başkası olacaktı.foyası şampiyonlar ligi maçlarında ortaya çıkacaktır.bok gibi futbol oynatmasına rağmen,skora dayalı taraftar profiline tam hakim gaassaray seyircisi tarafından iki kupa sebebiyle sevilmektedir.ama içi boş bir teknik adam olduğunu bir yıl geçmeden herkes görecektir.
2.yarılarda oyuncu değişikliklerini zamanında yapıp oyuna müdahale yeteneğini geliştirse, son dakika veya uzatmalarda gereksiz oyuncu değişikliği yapmasa, tadından yenmeyecek teknik direktör. takım öndeyken zaman geçirmek veya oyuncu alkışlatmak adına yaptığı değişiklikler, boş yere hakemin oyuna fazla fazla dakika eklemesine yol açıyor, bir gün başını yakabilir takımın, halbuki bırak zaten 1-2 dakika kalmış, öndesin, top çevirin de olsun bitsin, maç da bitsin bir an önce.
hamza hamzaoğlu, bence esas sınavını önümüzdeki sene şampiyonlar ligi maçlarında verecektir. o ligte karşısında bizim ligteki gibi kek teknik direktörler ve takımlar olmayacak. işte o maçların sonucuna göre, hamza'nın gerçekten galatasaray'ın teknik direktörü olup olmadığına karar vereceğiz. çünkü kendisinin de bugünkü basın toplantısında söylediği gibi galatasaray'ın kurulma amacı yabancı takımları yenmek ve avrupa'da başarılı olmaktır.