gs'yi hiç bir yerden bir yere taşımamıştır.türk futboluyla boncuk gibi oynayan baronların planının bir parçasıdır,o olmasa başkası olacaktı.foyası şampiyonlar ligi maçlarında ortaya çıkacaktır.bok gibi futbol oynatmasına rağmen,skora dayalı taraftar profiline tam hakim gaassaray seyircisi tarafından iki kupa sebebiyle sevilmektedir.ama içi boş bir teknik adam olduğunu bir yıl geçmeden herkes görecektir.