Avrupalı bır sanatcı ama bırsey soylemem lazım. Daha yenı bır tesaduf sonucu 'Mesajımı almıstır o' sarkısının klibini izledim, ablacıgım tamam sinan akçıl'a lafları çok iyi sokmuşşun ama o dans ne öyle allasen o kıvırmalar, götünü yırtmalar. bızım alamadıgımız mesaj ne allahına ya *
saçma sapan şarkılara sahip, sesi berbat olan, iki yüzlü, olmasa da yokluğu hissedilmeyecek şarkıcı. çok mu kolay ne türkiyede şarkıcı olmak! eurovision da muhteşem yeteneğini ifşa eden şarkıcıdır aynı zamanda kendileri!
sesi berbat, güzel desen değil orantısız bişi, bir de bu aralar trendyol.com'un reklamında oynmış, ne zaman denk gelsem zaplıyorum. o değil de buna tapanlar var, allah akıl fikir zevk falan dağıtırken şike mi yaptınız lan?
bu girdi ilk harften son noktalama işaretine kadar subjektiftir.
Geçen gün 4e giden kuzenim sayesinde ilgilenmeye başladığım şahsiyet. Küçücük çocuğun bile ilgisini çekecek kadar büyük bir hadise zannımca. Lafı da aynen şöyle:
-Ben şu hadiseyle Hürrem Sultan'a bayılıyom. Şimdi ben büyüyene kadar bunlar yaşlanacak. En iyisi cennette huri olarak isteyeyim. * (bkz: Meryem Uzerli)
küçüçük fıçıcık içi dolu turşucuk diyorum. çok samimi komik hafiften şapşal ama esprili gerçek ve ultra seksi kimde böyle mıncıklama hissi uyandırmıyo şimdi yani bu kızın yanakları. *
2005-2006 yıllarında abartıldığı kadar olmasa da avrupa listelerine girebilen, hatta üst sıralara çıkabilen, eurovision denen sikik yarışmadan sonra sinan akçıl'ın eski sevgilisi konumuna düşen şarkıcı.
kalın baldırları olan bir abla. buna rağmen "bacak şov" yapmaktan vazgeçmemesi ilginç ama asıl ilginç olan bunun beğenilmesi, ilgi görmesi... yüzü loş ışıkta güzel ama kendisine yazık ediyor.
hani eurovision'da tuhaf bir inglizceyle "turkey-10 points" diyen ve derken de kalp şekli yapıp öpücük atan azeri bir abla var ya... onun kadar doğal bir kadın işte...