kezbanların ilahı. bildiğin has kezban tipi var kadında.
ilk defa bi bakayım resimlerine neymiş bu dedim. allam o bacaklar ne ya.
tanrı seni bacaklarınla imtihan ediyor hadise. inancını yitirme yavrum.
sahip olduğu enerjiyi ve fırsatları beyonce'yi taklit etmek amacıyla kullanma belki bir ihtimal bir şeyler başarabilir.fakat yaptığı bir işte dahi emek yok.taklitle gündemde kalmak ona yetiyorsa bilemem fakat taklit edilecek biri olmak varken taklit etmeyi seçmek çok çirkin.
kendisini tanımamama ramen ülkem abazanınca bukadar üserine gidildiğinden dolayı arada duymakta olduğum şerkıcıdır. kim ulan bu hadise? 730 entry girilmiş amunakoyum, kim ulan bu şimdi görsellerden bakıp yüzünü ilk defa görücam, kan birazda beyninize gitsin lan.
edit: şimdi görsellerden baktım bir skm benzemiyor bildiğin normal karı, olayınız ne lan sizin skndrk bir karı için 730 entry giriyorsunuz? neyin peşindesiniz lan?
edit 2: kodumun yerinde hiv virüsü üzerine 30, uzaya fırlatılan ilk uydu sputnik üzerine 15 entry var iken hadise adına 730 entry olması yurdumuzun nekadar gevşek bir nesle sahip olduğunun göstergesidir. sonra ağlamayın amk avrupalılar amerikalılar bizi sikiyor diye.
son klibiyle yine kendine hayran bırakan hatun kişisidir. ulan bi bacağı benimkinin iki katı, ama kadınlığından utandırıyor adamı şerefsizim. ha çok mu güzel hayır, çok mu çekici hayır, çok mu seksi hayır, ama hepsinden belli dozlarda birleştirip hepsiymiş gibi olmayı başarabiliyor.
e düt düt: lan bi tek ben mi beğendim herkes kötü yorum yapmış! hepiniz içten içe seviyosunuz işte olm!