chp istanbul büyükşehir belediyesi meclis üyesi belgin poyraz ve de chp istanbul il başkan yardımcısı kemal avseren 'chp heyeti' adı altında gazi mahallesine giderek emniyet güçlerimize karşı durmuş ve zor anlar yaşatmış.
Bir örgütün propagandasını yapacağına kendilerini gerçekten müziklerine verselerdi Türkiyenin kabul edilen grubu olurdu.Nerede it kopuk ülke aleyhine çalışan piç kurusu var hep onların yanındalar.Ölüm orucu yapıp ölüp gidiyorlar,bizim tatlı su solcuları da çok büyük anlamlar yüklüyor bunlara.Ya bunların desteklediği dhkpc denen it sürülerinin şehit ettiği devlet görevlilerimizin yetim ve öksüz kalan çocukları zerre umurlarında değil.
bir dönem solcu takılan ben bile nefret ediyorum bunlardan. ideolojileri radikal bir şekilde yaşayan her türlü oluşumdan nefret ediyorum! bu ülkenin sağcısı da solcusu da cahil anasını satayım.
biz ne sağcı ne de solcuyuz; tek bir ideolojimiz var, o da arkacılık!
Ilk üyelerinin çok kaliteli olduğu ve sonradan gelen terör sempatizanlarının ilk üyelerin mirasından yararlanıp illegal örgütlere destek verdiği grup. Son dönem üyelerinin müzikleri güzel, düşünceleri pistir.
emperyalizme karşı olduklarını her fırsatta söyleyen fakat emparyalizmin tanrısı amerika tarafından silahlandırılan pkk'ya övgüler, klipler, şarkılar yağdıran müzik grubu. arkadaş kendisiyle çelişen birçok insan gördüm de, böylesini göremedim!? emperyalizme karşı olduğunu söyleyip, kapitalizmin amına koyayım diyerek elinde sazınla dolaşıyorsun, fakat amerika tarafından silah yardımı yapılan bir terör örgütüne destek çıkıyorsun? bu mu senin solculuğun? bu mu senin humanistliğin? bu mu senin sanatçılığın?
en sevdiğim müzil grubu ne yazık ki özgürce müzik söylemelerine izin verilmediği için yaşama istekleri kalmadı allah da sevdiği kullarını erkenden birer biret yanına alıyor allah rahmet eylesin benim gözümde şehittirler demokrasi şehidi.
iki müzik parçası karşısında prensiplerini ayaklar altına alan zavallı dinleyicilere sahip müziksiyenciler.
Tabi bu devşirme dinleyici kitlesinin kendisini taklitle varmış gibi göstermesinden başka bir numarası olmadığını da unutmamak lazım.
Edit: bazı hem tatlı ama biraz da manyak yazarlar yazdıklarını silerek bu sefer de "yokmuş" gibi görünmeye çalışıyorlar. Entry silerek elinize ne geçiyor ki? Benim yazdıklarım boşa çıkmaz!