grup yorum konser (kalan müzik) "yorumun 2003 deki konser kayıtları kendileri ile ilgili çekilmiş belgeseller, mahkeme kayıtları ve klipleri mevcut"
albümleri ve konser DVD'si kalan müzik tarafından yayınlanmaktadır. ayrıca kendileri ile ilgili orhan kahyaoğlu tarafından yazılmış sıyrılıp gelen adlı bir kitap bulunmaktadır.
"bizim yaratmak istediğimiz olaylara seyirci kalan değil, tepkisini koyan örgütlü bir toplumdur." diyecek kadar akıl sahibi insanları içinde barındıran grup.
tarzların üstünde bir gruptur. nasıl ki pink floyd, iron maiden, orhan gencebay beğenisi ne olursa olsun, herkes tarafından bilinir ve dinlenirse bu grup da aynı noktadadır.** yaptıkları müziğe, şarkılarına ve becerilerine saygı duymamak ancak düşmanlık derecesinde bir nefretle mümkündür herhalde.
türkçe'yi sevdiren şeylerdendir bu grup.. nasıl ki nazım hikmet'ten ötürü türkçe bildiğimize, türkiye'de yaşadığımıza şükrediyorsak, bu grup için de şükrederiz biz. başka hangi halk bu denli içli şarkıları iliklerine kadar hissederek dinleyebilir ki? evet, halklar kardeştir, rekabet istemeyiz ama, ara sıra da olsa övünebiliriz değil mi?*
çok pis gaza getirir bir de.. bir kızıldere dinlerken, haziranda ölmek zor derken neler neler hissedilir, anlatılmaz yaşanır..
ben solcuyum evet ancak grup yorum dinelyerek kulaklarıma işkence edemem diyen insanların eleştirdiği müzik grubudur.buram buram umutsuzluk aşılamasının yanında müzikal açıdan da kötüdür.bunu müzik devrimcilerimizin anlaması gerekmektedir.
arabesk falan diyenler ismail yk falan fişmekanla eş tutulduğunu görerek zavallıların müzikten ne kadar anladığını birkez daha görmeme yarayan gruptur. devrim yürüyüşümüz isimli enstrumantal praçanın trt tarafından en iyi şarkı olarak seçildiğini söylemek o zavallı müzik yoksunu ajdar fanatiklerine inandırıcı gelmese de öyle olmuştur. ne yapalım anlayan anlıyor buy işten.
taş sopa benzin elde silahtır
gücümüz vatana sevdamızdandır
biz varız diye diretiyoruz ısrarla 5,5 milyarız demişlerdi nüfusun o kadar olduğunda şimdi 7 milyarız diyoruz yarın 10 milyar oluruz, ama bu rakam yuvarlamadır elbet, 7 milyarda bir iki bizden olmayan varsın 7 milyar insanın insan sıfatından muaf olsun.
yaptıkları müzik devrimci olduğundan tabi ki alkol ile birlikte dinlenilmemesi gereken gruptur. birileri düşünceleri uğruna hayatlarını verirken birileri içki içerek serserilik yapacaklar he, yok öyle.
olsun onlar uyarsın, siz bir yudum daha için...
onların onuru var sizin şarabınız...
onlar devrimciler siz serseri...
onlar değil içki içecek parası eve ekmek getirecek parası olmayanları temsil ediyorlar, siz beş para etmez burjuva özentilerini...
odtü'deki alkol karşıtlığına anlam veremediğim guruptur..bu konuda yaptığı konuşmalar tarafımızca şaraplarımızdan birer yudum almak suretiyle tebrik edilmiştir..zira ideoloji güzeldir de şarkılarının ayık kafayla çekilebilinecek bir müzikal oluşumu yoktur..
Yaptığı her parçayla insanı gerçekten yüreklendirip haykırtan grup. Hayatıma lise yıllarının başında giren ve her ne olursa olsun çıkamayan "Grup Yorum" bana bu müziği sevdiren ve zaman zaman mülteci isteklerimi arttırarak heyecanlandıran tek topluluk olmuştur.
cok harika damar arabesk söyleyen gurup. ismail yk ile bir tutanları kınıyorum. ismail yk ve cankan'dan cok daha kaliteli, acılı gönüllere bir esinti tadında parcaları var. keşke cemo'yu ibrahim tatlıses gibi remix yapsalar.
- van, tuuu, triii, forooo.... cemoooo....