ozcan senver, hilmi yarayici, fikriye kilinc siz ot gibi olan grup. tamam selma da fena degil, cok da sempatik ama sanki birseyler eksik be abi. bilmiyorum..
Şimdi kimse kimseyi sikmesin. Protest müzik filan hikaye, dhkpc ile ilintili hatta bizzat mensup, tamamen militan bir yapı.
Hatta;
"Geliyoruz’ albümündeki Sibel Yalçın Destanı isimli şarkı, 1995 yılında polisle girdiği çatışmada öldürülmüş Sibel Yalçın isimli DHKP-C militanına adanmıştır. ‘Yıldızlar Kuşandık’ isimli albümde bulunan aynı adlı şarkının sözleri ise 2005 yılında Adalet Bakanlığına intihar saldırısı düzenlemek isterken öldürülen Eyüp Beyaz isimli DHKP-C militanı tarafından yazılmıştır. Boran Fırtınası albümündeki şarkı isimlerinde belirtilen isimler ise 1996 ölüm oruçları sırasında ölen DHKP-C militanlarıdır."
26 Temmuz saat 20:00 okmeydanı sibel yalçın parkı'nda genç yorumcularla birlikte konseri olan gruptur. Ondan evvelki durağı da 23 temmuz'da kartal meydanı olacaktır.
halk koroları hususunda inatla ve yılmadan eğitimlerine devam eden devrimci müzik grubudur.
Her zamanki şiarıyla söylendiği gibi "konuşabilen herkes, şarkı da söyleyebilir" düsturundan ilerliyorlar. Yorum'u ve sanatı seven, bu noktada birleşip yer almak isteyen herkes bu oluşumda kendine yer bulabilir.
Halk koroları eğitimleri istanbul, izmir, adana, ankara olmak üzere birçok ilde yapılıyor ve hâlâ devam ediyor/edecek..
bugün yine konserlerinde olacak olmaktan dolayı müthiş mutluluk duyduğum, ülkemin yetiştirdiği en kıymetli ve sözleri / sesleri mücadeleye karışmış yegane değeri. sanırım bugün ki konserlerinde joan baez'i de misafir edecekler.. sevgi ile.
terör örgütünün her daim sözcülugunu yapan grup.
ses mes yoktur. sırf unide karı kız peşinde kosup solcu hatun ayarlamak için dinlemiş gibi yapılır. okul bittikten sonra bi daha da dinlenmez.
şu sıralar adana istasyon meydanında konseri başlamak üzere olan gruptur. 1 lira bile almadan ve tüm giderlerin desteklerle yürütüldüğünü organizasyona çok yakın bir arkadaşımdan öğrenmiş bulunmaktayım. Konserde güvenlik görevi üstlenen kişilerde tamamen gönüllülerden seçilmiş.
30. Yıl büyük konseri için halk korosu kuran gruptur. Gerekli açıklama taraflarından yapılmıştır. Müdahil olmak isteyen herkes katılabilir.
"Koro için özel bir ses gerekmiyor, eğer konuşabiliyorsanız şarkı da söyleyebilirsiniz. Eğitilen her ses şarkı söyleyebilir.
27 Haziran Büyük istanbul Konseri'nde seslerimiz milyonların sesiyle buluşacak.
Gelmek isteyenler için adres:
Mahmut Şevket Paşa Mah. Mektep Sok. Çoban Apt. No: 4
Okmeydanı/Şişli
GRUP YORUM"
Edit: bir alttaki fırlama entrye (#27750720) binaenaleyh..
Yorum'un öğrencisi, dinleyicisi, seveni ve hatta sevmeyeni dahi, sadece beyni olmak ve beynini kullanmak kaydıyla gerçeği bilmektedir. Grubun herhangi bir biçimde herhangi bir örgüte milis yetiştirmediğini ve gerçekten sadece müzik üzerine eğitim verildiğini de bilmektedir.
Bu tip konularda çene bağını söküp etrafa salyalar akıtarak oportünist yorumlarda bulunmak doğru değildir. Herhangi bir yorum yapılacaksa bu yorumun gördükten/tanık olduktan sonra yapılması en mantıklısıdır. Sadece bu konuda değil, her konuda beyin kullanarak ve kendi şahsi algılarıyla tanık olup muhakeme ederek fikir yürütmek daha evladır.
Ayrıca "şarkımsı grup" nedir arkadaş? Nasıl bir tabirdir. Tövbe estağfurullAh..