şarkı sözleri hayal ürünü olan grup yani çoğu kendi yazdığı şarkı sözleri saçma ve hayal ürünü biraz. tuhaf bir grup. eskiden her televizyonda onlara yer verilirdi şimdi bildiğim kadarıyla halk tv de çikiyor arada bir. dhkp c bandosu da denebilir. chp, tgb tarzı topluluklar da dinler. doğrusunu söylemek gerekirse ben pek yasvir etmiyorum. tabi sizin tercihiniz ama. bence dinlemeyin hayal dünyasinda uçarsiniz. gelin sizinle gerçek devrimden bahsedelim birakin şarkiyi siiri kitaplarla gelin, kitaplarla.
Kusura bakmayında nerede terörist var bu grubu dinliyor.Terörizm propagandası yapan grup.Dağlara gel adlı şarkısı ve bilimum terör propagandası şarkısı var.Neyini savunuyorsunuz?Bildiğin vatan hainleri.
Türkiye çıkışlı protest, özgün ve folk-rock gibi müziğin çeşitli dallarında eserler üreten politik, devrimci müzik grubudur. 1985'ten günümüze siyasi görüşlerini müzikleriyle topluma duyurmaya çalışmıştır. Bu yönüyle gruba günümüze kadar 400'ün üzerinde dava açılmıştır. 15 üyesi tutuklanıp hapis yatmış ve çıkardığı 21 albüm ile 2 milyondan fazla albüm satışı yapmıştır.
yıllardır bu topraklarda müzik yapan, işkence gören, sürgüne gönderilen, bedel ödeyen, bünyesinden birçok sanatçı çıkaran bazen eleştirsem de iyi ki varlar dediğim müzik grubu. türkiyenin iron maiden'ı. kimi pkk lı yapmış kimi cepheli. aslında o insanlar türkiye'de kürt, almanya'da türk, israilde filistinli. icabında ensar vakfında çocuk. hitler döneminde israilli.. nerede ezilen varsa oradalar.
öcalana özel konser falan da verin bari tam olsun. gerçi onu da yapan bir orospu çocuğunu yine dinliyorlar. ahahah. manyak ülkeyiz amk ya. sike sike öldürmek lâzım bunları.
ellerine silah değil müzik enstrümanları almış grup. belki kendi seçimleri belki görevleri, bilemem. dinler miyim? evet. isyanlar hep sanatsal olsaydı keşke. ha gezi farklı, o başı güzel sonu scmis bir sanatsal eserdi. neyse iyi gruptur.