kadın hastası bacaklarını acmış yatmaktadır. house kısa bir bakış atar, suratını burusturur.
house: ağır bir enfeksiyon geciriyorsunuz.
hasta: evet. korunmam lazim ama kocam prezervatiften hoslanmıyor. jelly* kullandım ben de, acaba alerji mi yaptı?
house: (vajinadaki akıntıyı kastederek) örnek almam lazım.
hasta: ( cebinden üzerinde strawberry jelly* yazan kocaman bir recel kavanozu cıkartarak) gerek yok, ben sizin için örnek getirdim.
house: (sperm öldüren jel yerine vajinasina cilek receli süren hastasına buz gibi bir bakıs atarak) : nörolojik bir sorun o zaman.
hasta: beynimde bir sorun mu var?
house: evet
muayeneden hemen sonra, house hastasına ilaç yazar.
hasta: ne kadar süreyle seks yapmam yasak ?
house: insanlığın gelişimi açısından bir daha hiç yapmasanız daha iyi olur.
dizilerin genelindeki en sağlam karakter. gerek ses tonuyla, gerek sözleriyle süper karizma bir doktor. hastanedeki başhekime yazmaktadır. ayağı sakat olduğundan olsa gerek, huysuz adamın tekidir. ayrıca süper zeki ve yeteneklidir, gitar, piyano, mızıka çalar. ayrıca ateisttir.
"like I always say, there is no "I" in team. there is "me" though, if you jumble it up." cümlesiyle egoizmin kitabını yazdığını gösteren, televizyon tarihinin en sağlam ve kendinden emin dizi karakteri.
Her izlediğim de Allahım bunlar doktor ise bizim yıllardır doktor diye kendimizi emanet ettiğimiz insanlar kimdi diye isyan etmeme sebep olan dizidir. Dizinin esas adamı dr House bir tıp dehasıdır, kişilere sadece bakarak kanser, ur, enfeksiyon, bağımlılık gibi hastalıkları tespit edebilmektedir. Ancak kendi söküğünü dikememiş ve şu an hatırlamadığım bir hastalık nedeni ile sakat kalmıştır tabi dizi de Dr. House'un üstün kabiliyetine halel gelmemesi için bacağının sakatlığı nedensiz ve tedavi edilemez, milyonda bir görülen bir hastalığa bağlanmıştır. Mükemmel doktorluğuna tezat olarak Dr. House patavatsız, ukala, vurdumduymaz bir kişiliktir, özenle seçtiği ekibindeki güzide personeline de insan dışı muamele yapmakta, özel hayatlarına burnunu sokmaktadır. Bazen netten yeni bölümlerini bazen de tnt de eski sezon bölümlerini izleyenlerin sayısı Türkiye de azımsanmayacak kadar çoktur.
--spoiler--
karısını bir hemşireyle aldatan doktora yapılması gereken bir ameliyat için önce para teklif eden sonra şantajla etik olmayan bir ameliyatı yaptıran ve sonra işi bittiği halde doktoru karısına ispiyonlayacak kadar şerefsiz olan inanılmaz gıcık doktor ama onu sevmememek elde değil.bir insanın dünyada görebileceği en rahat insanlardan,perşembe günleri tnt'de yayınlanıyor,tekrarıda aynı gece,bilgilerinize..
--spoiler--
Son zamanlarda internetten izlemeye taktığım dizidir. Kotamın aşıldığını haber verecek ve babamla papaz olmama sebep olacaksa da izlemekten vazgeçemediğim TNT de ilk bölümleri yayınlanan bir dizidir. Dr House çok zeki ama bir o kadar da bencil ve gıcık insandır.
ayagindaki sakatliktan once de gayet kibirli, huysuz ve tatminsiz olan, uzerine eklenen sakatlikla bu ozelliklerini abartip bunlara bir de vicodin bagimliligini etkileyen, super bir karakter analizci, iyi bir gozlemci, zeki bir doktor. en azindan gosterdigi tarafi bu. bununla beraber babasi ile olan iliskisi cocuklugundan beri duygularini gizlemeyi ogretmis, savunma mekanizmalari olusturmasini saglamistir ki, stacey ile ayriligi da bunun tuzu biberi olmustur. bu yuzden de gorunen kati ve duygusuz yani aslinda bir savunma mekanizmasi olup, gercekte kendi soyledigi kadar duygusuz biri degildir.
yani ben baktigimda aslinda yanaklari minciklanasi, sevimli, duygusal bir adam goruyorum. ama bir de su var tabii, ben ruh hastasiyim.
*Biri hakkında gerçeği öğrenmek istiyorsanız en son kendisine sormalısınız.
*Hepimiz soruları duymak istediğimiz cevaplara göre değiştiririz.
*Zaman,herşeyi değiştirir. insanlar böyle söylerler.Ama doğru değildir.Bir şeyler yapmak bir şeyleri değiştirir.Bir şey yapmamak herşeyi oldukları gibi bırakır.