Gerek yok bence yani hepimiz arkadaşız birbirimizi kırmaya üzmeye ne gerek var? Nihoş salağını bile aramıza aldık bir şekilde bu sözlük büyük bir ailedir kardeşliğimiz bozulmasın hepimiz sevelim sevilelim…
Buradaki sapıkları sakın hafife alma. Sözlük kızlarının mesela taa beş sene önce koyup sildiği resmi beş sene önce arşivine atıp burada paylaşan adam gördü gözler. O yüzden kendini ifşa etme buradakilere
Çok güzel hatun. Aslan burcu kadınını avcumun içi kadar iyi tanıdığım için bu davranışları bana çok doğal geliyor. Bu kadınlara meydan okumayacaksınız yoksa pençelere ve dişlere maruz kalırsınız.