telefon teknik servisinde calısırken adamın bana şunu bi acarmısın yenim demesi ve sinirlenisim o illeti acmak cok zordur onu acmak yerine dukkanı on kere paspaslamaya razı olurdum ama actım iste kac saat surdu hatırlamıorum bile.
Bundan 730 liraya 1 tane aldım. 1 hafta sonra çaldırdım. Sonra gittim mal gibi 700 liraya yine aldım. 40 lira kılıfa verdim. Bir de geçen gün düştü kırıldı camını yenilemek için 140 lira daha verdim. Bu telefona şu ana kadar ödediğim para 1610 lira pişmanım hem de çok ama olan oldu. Kimseye tavsiye etmiyorum. Nokia 3310 bile bundan daha iyidir. En azından canın sıkılınca aç space impact oyna , ne bileyim kızınca vur duvara falan hiç değilse stresini alır adamın.
Bu telefonun uğursuzluğu olduğunu düşünüyorum. Yaşadığım en olumsuz şeyleri önüme getiriyor. Ondan nefret ediyorum. Sıkça kapatıp kaldırıyorum. Kesinlikle almayın. ilk çıktığı zamanlarda almıştım. Güya kimsede yok diye. Hem şimdi herkeste var hem de öyle hızı dışında pek de sağlam olduğunu dusunmuyorum. Uğursuz GM.
Yaşadığım şarj sorununu ufak ufak atlatsam da şimdi başıma çıkan rehber sorunu sebebiyle çarşamba garantiye göndereceğim mal gibi telefon. Her ne kadar nefret duysam da baya alışmışım buna, seviyorum. Fabrika ayarlarına dönderince her şey daha iyi oldu gibi. Umarım garantiden gelince daha da iyi olur. Yoksa vazgecmek zorunda kalacağım sanırım.
ilk yılını tamamladıktan sonra, şarj ile ilgili sorunlar vermeye başlayan telefondur. farklı markalara ait usb şarjlar kullanarak aştım bu problemi. kendi kablosu ile her zaman şarj olmuyor. sabaha kadar şarjda tutuyorsun %10 filan anca doluyor. bu durumu yaşayanlar samsung telefonların şarj aletleri ile şarj etmeyi deneyebilirler. teknik açıklaması nedir bilmem o kadarını, voltaj moltaj mevzularını ama işe yarıyor.
bir süre güzel kullanımdan sonra takılma problemi baş gösteren telefon.
fakat fabrika ayarlarına döndürüldüğünde sorun çözülüyor. tabii ki bunda; yüklenmiş olan ağır programların da etkisi olabilir.
şarjı 6-7 ay sonra daha az dayanmaya başladı. bunun haricinde dış yapı olarak çok sağlam bir telefondur.
Canavar gibi telefonum sirf iddiaya girdim diye satmak zorundayim. 450 tl ye satacagimi iddia ettim satarsam 200 tl daha alicam.
Satamassam 50 tl odiycem.
fiyatı ve performansıyla akıllı telefon pazarını sallamıştır. ancak ilk çıkan 4gb lık versiyonu ilk defa akıllı telefon sahibi olanlara birşey öğretmiştir. dahili hafızası az olan akıllı telefon almayacaksın. uygulama yükleyemedikten sonra akıllı olması birşey ifade etmiyor. 16 gb lık versiyonu ile tam bir akıllı telefon olmuştur. fiyatına göre sorunsuzdur. bi samsung s4 s5 seriliği yoktur. zaten o paraya o performans beklenmez.
fiyatı uygun olabilir ama hem yazılımsal hem de donanımsal sorunu olan telefon. 2 sene önce 650 liraya aldım. ilk zamanlar basit bir telefon olduğu için teknoloji özürlüsü olan ben oldukça beğenmiştim. daha sonra erkenden kasmaya başladı (kasınca kullanılamaz hale geliyor illa soğumasını beklemeniz lazım) 650 liraya aldın olacak o kadar diye kendimi teselli ettim. sonra kendi kendine işlem yapmaya başladı n'olcak sana da aksiyon oluyor diye teselli ettim bu kez. sonrasında oyun yükleyeceğim tabi cihazımın çoğu uygulamaya uyumlu olmadığını öğrendim. benim gibi uyumsuz olması hoşuma gitmişti. sonra arkadaşlar "=" mesajı atınca reset atmaya başladı bu sorununda üstesinden telefonu güncelleyerek geldim. güncelleme şart sonuçta. daha sonra kilit açma tuşu bozuldu yeniden güncelleyerek bu sorunun da önüne geçtim. sonrasında şarj girişi sorun çıkardı garantiye göndersem 1 aydan aşağı gelmeyeceğini, bunun yanısıra kargo parası altında tamir parasını da çıkaracaklarını bildiğim için tanıdık bir telefoncuya tamir ettirip bu sorunu da hallettim.
ama artık tabiri caizse canıma tak etti. play storedan uygulama indiremiyorum ne yapsam da kime danışsam da bu sorunun üstesinden gelemedim. uygulamalar ne iniyor ne güncelleniyor. apk mirror sitesinden apk ile idare etmeye çalıştım fakat bu seferde WhatsApp gibi uygulamalar hata veriyor. Ayrıca her uygulamanın da apksı yok.
başta da dediğim gibi fiyat uygun ama sorunlar da ortada. alacaklara kesinlikle önermem. ben şu an markette çalışıyorum en kısa zamanda Sony'nin herhangi bir modelini satın alacağım.
bu arada bilen olduğunu sanmıyorum ama olur da sorunu çözmeyi bilen vardır diye mesaj kutumu bir süreliğine açıyorum. sevgiler.