şu saatlerde yine bombardıman altında olan ve zihnimde ihvanın devrilmesinden sonra tüm yaşananların flashback etkisiyle tekrarlanıp durmasına sebep olan şehir.
allah'ım yetmez mi artık. göster artık kahhar yüzünü. senden başka yardım gönderebilecek yok.
Gazze agliyor gazze perisan. Bir de o kadar humanizmden dem vururlar dil din irk gozetmeksizin insana deger verilirmis o ulkelerde.. ben hala anlayamiyorum sayisizca dunya ulkesi var icinde de biz nasil sessiz kalinabiliyor bu vahset karsinda bu zulum karsinda sessiz kalan an kimseyi affetmesin rabbim bizleride..
birilerinin hadi israil ürünleri almayalım, boykot edelim demesine sebep şehir.
peki ey çok bilen insanlar israil'i almadığınız kolalar mı durduracak? o konuda ülke yönetimleri söz sahibidir. sizin seçtiğiniz yöneticiniz de anca "dünya lideri" dedirtir kendine ama korkusundan bir perdenin arkasında pusup kalır. mısır için göz yaşı döken erdoğan ailesini hanginiz gördü filistin için birşey yaparken? neden diye sordunuz mu hiç? neden sesleri çıkmıyor diye? okyanus ötesi diye yerin dibine soktuğu ülke dur diyor çünkü. sesini çıkarma. ses çıkarsan ne olacak gerçi. sen dünya lideri sıfatıyla kullanılan bir maşadan öte değilsin ki.
neyse. diyeceğim o ki insanlık tarihine ciddi anlamda bir kara leke olarak geçiyor burada olanlar. hiçbbirşeyi suç cezasız kalmaz ama. bunu yapanlar da göz yumanlar da bu dünyada huzur ve refah içinde yaşasalar da ölüp gittikten sonra hakettikleri cezayı alacaktır.
Bazen sözlerin kifayetsiz kaldığı olaylar olur maalesef Gazze buna en iyi örnektir çaresizliği zulmü katliamı... Anne ve babalarının bakmaya kıyamadığı çocukları melek oluyor çocuklar ölüyor dünya seyirci kalıyor biz Müslümanlar seyirci kalıyoruz bir zaman sonra arkaya dönüp baktığımızda Siyonist zulmünün izleri ve ölmüş bir insanlık olacak.