tüm insanlığı adeta rehin alan siyonist işgalciler sivil halka göz göre göre, tüm insanlığa meydan okurcasına 2 yıldır gazze halkına açıkça soykırım uyguluyor!
en küçük insani yardım yapılması bile bu aşağılık kimselerin iznine ve keyfine göredir!
buna duyarsız kalan, mış-miş gibi davranmak kimseleri kurtarmayacak ve hesabını hiç bir milleti hiç bir kavim, hiç bir insan veremeyecek!
goygoya devam edelim...
Bu insanların göz göre göre 1 senedir bu acıları yaşaması, dünyanın gözü önünde soykırıma uğraması tüm insanlığın ayıbıdır. Şu saatten sonra dünyada bu duruma duyarsız kalan hangi kavim varsa biz de dahil başına ne gelse haketmiştir.
Tüm dünyanın görse bile sesini çıkarmadığı açık cezaevi. Bu gazzede başka bi şey var bence. Yeri konumu çok güzel. hamas olsun kassam ya da herhangi başka kurtuluş örgütleri olsun hepsi israile hizmet ediyor. Olan oradaki çoluk çocuğa kadına oluyor. O ibneler eminim el altından dolarları ya da avanta yerlerini çoktan almışlardır. irandaki bilim adamını koskoca apartmanda nokta atışıyla karısının koynunda vuran ya da telsizleri direkt götünde patlatan israil hamas maması tünellerde bulamıyor ha?
israil ordusu Gazze'de yardım kamyonlarını bekleyen Filistinlilerin üzerine ateş açtı: En az 25 ölü
israil ordusunun Gazze'de yardım bekleyen Filistinlilerin yakınına ateş açması sonucu en az 25 kişi öldü, 146 kişi de yaralandı.
Gazze Şeridi'ndeki hastanelere göre, israil ordusu salı günü Gazze'nin merkezinde yardım kamyonlarını bekleyen yüzlerce Filistinlinin üzerine ateş açarak en az 25 kişinin ölümüne neden oldu.
Kurbanların bir kısmını kabul eden Nuseyrat mülteci kampındaki El-Avde Hastanesi, aralarında durumu kritik olan 62 kişinin de bulunduğu 146 kişinin yaralandığını ve Gazze'nin merkezindeki başka bir hastaneye nakledildiklerini söyledi.
Bir görgü tanığı tanklardan ve insansız hava araçlarından ateş açılmadan önce bölge üzerinde insansız hava araçlarının uçtuğunu söyledi. insanlar kaçmaya çalışırken olay yerini "kaotik ve kanlı" olarak tanımladı.
israil ordusu şu ana kadar olayla ilgili yorum yapmadı.
Büyüklerinin cezasını minicik bedenlerin çektiği bizdeki siyasal islamcı müptezellerin dış ve iç politika malzemesi yapıp timsah göz yaşları döktüğü Ortadoğu’da bir şehir. Allah mazlumların yanındadır. Zalimlere ve onlara yardım yataklık yapan tüm zındıkların cezasını versin.
Trump ın haklı olduğu şey gazzenin çok güzel bir yer olduğu. Zaten bana göre güneşin denizden battığı her yer çok güzeldir neyse haksız olduğu yerse orada son 100 yıldır kim yaşıyorsa onların güvenle yaşaması gerektiği.
Biden vampiri gazzenin ölüm kampına ve enkaza dönmesine ön ayak oldu da abd halkının da bundan hoşnut olabileceğini sandı halbuki bu vaziyet demokratların oylarını düşürdü.