Himm, 7 Fransız zenci ile aynı anda karına iyi sanslar ve hazlar dilerim. (Fransiz olmali ama bak nijerya falan mazallah hayati tehlike ortaya çıkabilir)
Şimdi bir beddua şekli de olabilir ama bir yandan da karı hanımefendisi çok yangınsa "ey tanrım bana üç tane... diye şarkıya giriyorsa filan, belki de iyi bir dilek olur kendisi için.