Gece çöker ve nöbetim başlar. Ölümümden önce bitmeyecek. Eş almayacağım, toprak sahibi olmayacağım, çocuk sahibi olmayacağım. Taç takmayacağım ve zafer kazanmayacağım. Görev yerimde yaşayacağım ve öleceğim. Karanlıktaki kılıç benim. Surlardaki gözcü benim. Soğuğa karşı yanan ateş, şafağı getiren ışık, uyuyanları uyandıran boru, insan diyarlarını koruyan kalkan benim. Hayatımı ve şerefimi, bu gece ve gelecek tüm geceler için adıyorum….
Evet, bazılarınız, kim olduklarını kendileri biliyorlar, şu an biri silik, biri kafa izninde kerkenezlerin, dediler ki ulan senin gammazların isabetsiz, haftanın gammazısın ama istatistiklerin yerlerde, sana şöyle yaptırmayız, seni şöyle yaparız böyle yaparız bilmem ne.
Al kudur kardeş, sen bunu yazdığının ertesi haftasından başlayarak 3 ay boyunca gammaz istatistiğinin en tepesine çıktım ve hiç inmedim ve sen de hep süründün, hep bombaladın ve hep isabetsiz, haksız gammazlar yaptın şimdiye dek, hala sürünüyorsun.
Arkadaşlar isabetli gammazlık yapmak için sözlük kurallarını çok iyi bilmek gerek, ama ne yazık ki kuralları bilmeden burada yıllarca türlü türlü yetkilerde bulunmuş arkadaşlar var, kusura bakmayın eğer ben 3 ay zirveden inmiyorsam ve hala zirvedeysem bunu da söylemeye hakkım var, bu ego falan değil artık.
Hiçbirinizin tek bir sesi çıkmadı bana saldırırlarken, hepiniz sus pus benim kafa iznine çıkmama seyirci kaldınız, bu mu sizin sözlüğünüz, bu mu dayanışmanız, ben burada 16 senedir bir şekilde bağı olan biriyim, umut vadeden yazar, siyah alfabe, dokuz harf, eylemsizlik de bir eylemdir, formalde hit normalde it, marlboro touch gray, ne oldu yaram, uzun uzun yazmaya eriniy ve hatırlayamadım diğer bazı nickler ve bu hesapların hiçbiri 16 sene boyunca ne çaylak yedi ne de yönetim tarafından silik yedi.
Ben artık hiçbir şey demiyorum, gammazlık da yapmayacağım dursun bir kenarda nasılsa kıymetini değerini bilen birini göremiyorum. Siz bombalamaya devam edin, dostlarınızla eğlenmeye devam.