fethullah gülen

entry6811 galeri466
    1472.
  1. ''Köstebek'' adlı kitapta ne * olduğunu iyice kavramış olduğum insanımsı.
    0 ...
  2. 1473.
  3. tuhaf bir dinin tuhaf bir lideri kendisi. ve bu dinin islamla zerre alakası yok. inananlarının kabesi sanırım amerika dolaylarında bir yer.

    ve bu tuhaf dinin tuhaf liderine inananların unuttuğu birşey var;

    ey dostlar! güneş o yanda değil doğuda doğuda...
    3 ...
  4. 1474.
  5. nerdeyse her polislik sınavında nasıl yapıyorlarsa soruları önceden ele geçirip dersanelerindeki öğrencilerine çalıştıran cemaate sahip kişi. kendisinin bunlardan haberi var mı bilmem ama bunun adı düpedüz kul hakkı yemektir. eğer gerçekten samimi bir müslümansa cemaatinin bu tür faaliyetlerine son vermesi gereken kişi.
    4 ...
  6. 1475.
  7. cemaatine ait 280 adet "holding" mecvcutmuş.
    0 ...
  8. 1476.
  9. abd hizmetkarı bir adamdır.

    abd'ye vergi öder, ödediği vergiler amerikan ordusuna tank top silah olarak geri döner.

    bu silahlarla abd ortadoğu da milyonlarca insanı (genelde müslümanıı!) öldürür.

    işin daha acı ve ironik tarafı, büyük çoğunluğu müslüman bir ülke olan türkiye de neredeyse peygamber gibi sevilmesidir.

    bu bile türkiye de din sömürücülüğünün ne denli hakim olduğunu gösterir.
    5 ...
  10. 1477.
  11. saddam hüseyin ,taliban , usama bin ladin gibi amerikaya hizmet eden. amerikanın müslümanları koyun gibi kontrol etmesi için seçtiği kukla.
    4 ...
  12. 1478.
  13. türkiye'nin ilk ağlak cumhurbaşkanı olması muhtemeldir.
    0 ...
  14. 1479.
  15. değer bilmezlerin hazmedemediği büyük gönüllü. türkiye sevdalısı. allah aşkı ile yanan ağlayan, eğitim seferberliğinin öncüzü muhterem zat.
    2 ...
  16. 1480.
  17. sol frame'de adını görünce yine ağladığını zannettiğim ünlü islam alimi.
    3 ...
  18. 1481.
  19. Müslüman olmadığı kesin olan enayi kerizcisi, nitelikli dolandırıcı.
    3 ...
  20. 1482.
  21. herkesin bir hayali var, onunki bizimkiyle aynı değil ama.
    (bkz: hayallerde yaşıyor bazı kimseler)
    1 ...
  22. 1483.
  23. verdiği emir gereği her gün başında şakirtlerince hakkında entry girilen dinci örgüt lideri. biz de dikkate alıyoruz evsahibi amerika varken.
    5 ...
  24. 1484.
  25. medeniyetler arası diyaloglarda cukkasını düşünen birey.
    (bkz: o değilde toplanan aidatlar vardı ne oldu ona)
    4 ...
  26. 1485.
  27. gelecekte cumhurbaşkanı olması muhtemel tek kişi. bu hükümet onuda yapacaktır.
    3 ...
  28. 1486.
  29. siyasal boşlukta ortaya çıkmış, içi boş bir felsefeyle dindar insanların inançlarını kullanan ve hayatında bir defa bile hacca gitmemiş olan insandır da aynı zamanda.
    3 ...
  30. 1487.
  31. bir ağaç. gübresi çoktur.
    0 ...
  32. 1488.
  33. ironik bir vakadır.

    soyadının aksine sürekli ağlayan insandır.

    enternasyonal bir din girişiminde bulunarak tevhid inancından Muhammed ibaresini kaldırmak istemektedir.
    1 ...
  34. 1489.
  35. ms 2009 yılında hala kendisine "lider" diyenler sayesinde sefa içinde yaşayan biri, sadece biri.
    15 ...
  36. 1490.
  37. birileri için tanrı olmuştur, tapılası olmuştur. bu güçle daha çok duygu istismarı yapacaktır. Saat 00:00'da ona sadakat yemini eden sadık insanların da varlığıyla tatmin olan şahsiyettir.
    6 ...
  38. 1491.
  39. amerikadan emirler yağdırıp kendini peygamber gibi hisseden zat.*
    ayrıca stv yoluyla halkına seslenir arada bir.*
    9 ...
  40. 1492.
  41. ne yalan söyleyeyim beni de etkilemiştir vakt-i zamanında ama sürekli ağlaması nedeniyle aşkımız bitti.

    hiç samimi bulmuyorum. insanların hem duygularını, hem inançlarını, hem de ceplerini sömürüyor. sözlükte yazar olsa gördüğüm yerde eksilerim.
    4 ...
  42. 1493.
  43. editi baştan vereyim dedim: fethullah gülen'i savunduğum yok arkadaşım, gel hele bir iki satır oku ondan sonra eksi ver.

    düşünüyorum, yani dünya nimetleri dediğimiz olay nerde başlar nerede biter? Benim için hugh hefner'in hayatı "tadını çıkarmak" tır arkadaşım. yani cillop gibi hatunlar, envai çeşit alkol, son model arabalar, sçtığım tuvaletteki klozet bile altın, kendi sinema salonum. yani hayallerimin sonu yok. Günümüz bilimsel gelişmelerle artık biyolojik olarak geç kalınmışlık durumu da yok, çakarsın iki viagra eyfel kulesi gibi olur. at koşturursun halimallah.

    şimdi bu adam için ne deniyor -sırf sempatim olmadığını belirtmek için bu adam diyorum- "ya işte arkassında onlarca adamı var, götünü yalıyorlar, banka hesaplarında yüzmilyonlarca dolar... yea yok ya.. öyle havuz yaptırmış içini dolarla doldurmuş falan fıstık"

    Ulan benim böyle gücüm olsa, ve ben güce tapan bir adam olsam, önce bir new jersey eyaleti güzellik yarışması düzenlerim, sonra katılan tüm cıvırları amerika'da kaldığım çiftlik evine tırlara doldurup çatıyı da komple açtırıp, evin içine boşaltırım bilimum güzel kızı. Ne yapayım anasını satayım kolormatik gözlüklü, beyaz yakasız gömlek giyen bir sürü adamla başbaşa ne yapayım lan? Ya homosundur ya değilsindir, ki homo olsa zaten bir şekilde bu temelin kurduğu inancının bu noktaya gelmesi mümkün değil, bu kadar gizlenemez, hem de bir şekilde "gılman" ları deşifre olurdu yani. He evlenmemesinin altında bir kasıt arayacak kadar paronayak olanlar varsa bilemem.

    Ama benim için dünya'nın güzelliği üst tarafta saydığım şeylerden ibarettir. Ya da en azından "lan bari din ayağına zevk-ü sefa'yla temaşa edemiyorum, o zaman bir tane go-kart pisti yapın çiftliğin bir köşesine diye mızmızlanırım. Ya da altıma bir ferrari çekerim yani.

    şimdi bu adama bakıyoruz, ülkesinden uzakta, etrafında insan kalabalığı, ülkesinin en muzur şovmeni memedalibeğyyy bile kendisini görmeye gelmiş, hastalık dert tasanın biri pin para... ve biz hala idealler, gizli hedefler peşinde koştuğunu iddia ediyoruz. hani rol yapıyor desem bir sabah kalkınca düşünürüm "lan feto, oğlum yıllardır keriz gibi sövüşledin milleti, topladın paraları. hala iman, kitap peşinde koşuyorsun. iyice hamur gibi oldun zaten, biraz da gez toz dolaş, hayatın tadını çıkar" derim. hayıflanırım lan, "yıllardır amerika'dayım bir kez olsun goldenn gate'e nazır fotoğrafın yok, facebook'a koyacak" diye hüzünlenirim valla..

    Ben bu adamı takdir ediyorum arkadaş, ülkeyi bölmek gibi karanlık emelleri bile varsa bunun için gösterdiği çaba, adanmışlık şurada benim diyen adamda yok adım gibi biliyorum..

    Entry'mi umut sarıkaya'nın bir karikatürü ile sonlandıracağım.

    "fem benimmiş lan(!)"
    0 ...
  44. 1494.
  45. maşadır, pisliktir, güzel ülkemin çirkin insanlarının fanı olduğu manasız bir insandır.

    koskoca osmanlı devleti bile 600 sene hükmettiği dünyada başka ülkelere okul açmak için izin alamazken, türk okulu adı altında bir çok ülkeye okul açmıştır bu şahıs.sen allahın surinam lısına istiklal marşı okutup kanalında işte türk okulu* diye yayınlatıyorsun da, o marşı okuyan cocuga göre herhangi bir yabancı şarkıdan farkı olmadığını bilmiyormusun? tabiki biliyorsun, sadece göz boyayıp cahil, gerikafalı insanların desteğini alıyorsun.işte bu yüzden sen hem maşasın hem de pisliksin.
    2 ...
  46. 1495.
  47. 1496.
  48. bence fethullah gülen çok mübarek bir insandır bazı arkadaşlar o mübareği kıskanıyorlar çekemiyorlar ve hakkında olumsuz yazı yazıyorlar burdan o arkadaşlara sesleniyorum lütfen fethullah hocamıza gereken saygıyı gösterelim Türkiye'ye böyle insan bir daha zor gelir o yüzden hocamıza gereken değeri verelim

    Fethullah Gülen, 1972 yılında, yasadışı yaz kampları kurmak ve ceza kanununun 163. maddesinde tanımlanan yıkıcı faaliyetlerde bulunmak suçlamalarından mahkûm olmuştu. Bülent Ecevit Hükümeti'nin çıkardığı af yasasından yararlanarak 7 ay hapis cezası sonunda tahliye edilmişti.

    Hükümetin büyük ayıbı.Kınıyoruz ...
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük