nerdeyse her polislik sınavında nasıl yapıyorlarsa soruları önceden ele geçirip dersanelerindeki öğrencilerine çalıştıran cemaate sahip kişi. kendisinin bunlardan haberi var mı bilmem ama bunun adı düpedüz kul hakkı yemektir. eğer gerçekten samimi bir müslümansa cemaatinin bu tür faaliyetlerine son vermesi gereken kişi.
siyasal boşlukta ortaya çıkmış, içi boş bir felsefeyle dindar insanların inançlarını kullanan ve hayatında bir defa bile hacca gitmemiş olan insandır da aynı zamanda.
birileri için tanrı olmuştur, tapılası olmuştur. bu güçle daha çok duygu istismarı yapacaktır. Saat 00:00'da ona sadakat yemini eden sadık insanların da varlığıyla tatmin olan şahsiyettir.
editi baştan vereyim dedim: fethullah gülen'i savunduğum yok arkadaşım, gel hele bir iki satır oku ondan sonra eksi ver.
düşünüyorum, yani dünya nimetleri dediğimiz olay nerde başlar nerede biter? Benim için hugh hefner'in hayatı "tadını çıkarmak" tır arkadaşım. yani cillop gibi hatunlar, envai çeşit alkol, son model arabalar, sçtığım tuvaletteki klozet bile altın, kendi sinema salonum. yani hayallerimin sonu yok. Günümüz bilimsel gelişmelerle artık biyolojik olarak geç kalınmışlık durumu da yok, çakarsın iki viagra eyfel kulesi gibi olur. at koşturursun halimallah.
şimdi bu adam için ne deniyor -sırf sempatim olmadığını belirtmek için bu adam diyorum- "ya işte arkassında onlarca adamı var, götünü yalıyorlar, banka hesaplarında yüzmilyonlarca dolar... yea yok ya.. öyle havuz yaptırmış içini dolarla doldurmuş falan fıstık"
Ulan benim böyle gücüm olsa, ve ben güce tapan bir adam olsam, önce bir new jersey eyaleti güzellik yarışması düzenlerim, sonra katılan tüm cıvırları amerika'da kaldığım çiftlik evine tırlara doldurup çatıyı da komple açtırıp, evin içine boşaltırım bilimum güzel kızı. Ne yapayım anasını satayım kolormatik gözlüklü, beyaz yakasız gömlek giyen bir sürü adamla başbaşa ne yapayım lan? Ya homosundur ya değilsindir, ki homo olsa zaten bir şekilde bu temelin kurduğu inancının bu noktaya gelmesi mümkün değil, bu kadar gizlenemez, hem de bir şekilde "gılman" ları deşifre olurdu yani. He evlenmemesinin altında bir kasıt arayacak kadar paronayak olanlar varsa bilemem.
Ama benim için dünya'nın güzelliği üst tarafta saydığım şeylerden ibarettir. Ya da en azından "lan bari din ayağına zevk-ü sefa'yla temaşa edemiyorum, o zaman bir tane go-kart pisti yapın çiftliğin bir köşesine diye mızmızlanırım. Ya da altıma bir ferrari çekerim yani.
şimdi bu adama bakıyoruz, ülkesinden uzakta, etrafında insan kalabalığı, ülkesinin en muzur şovmeni memedalibeğyyy bile kendisini görmeye gelmiş, hastalık dert tasanın biri pin para... ve biz hala idealler, gizli hedefler peşinde koştuğunu iddia ediyoruz. hani rol yapıyor desem bir sabah kalkınca düşünürüm "lan feto, oğlum yıllardır keriz gibi sövüşledin milleti, topladın paraları. hala iman, kitap peşinde koşuyorsun. iyice hamur gibi oldun zaten, biraz da gez toz dolaş, hayatın tadını çıkar" derim. hayıflanırım lan, "yıllardır amerika'dayım bir kez olsun goldenn gate'e nazır fotoğrafın yok, facebook'a koyacak" diye hüzünlenirim valla..
Ben bu adamı takdir ediyorum arkadaş, ülkeyi bölmek gibi karanlık emelleri bile varsa bunun için gösterdiği çaba, adanmışlık şurada benim diyen adamda yok adım gibi biliyorum..
Entry'mi umut sarıkaya'nın bir karikatürü ile sonlandıracağım.
maşadır, pisliktir, güzel ülkemin çirkin insanlarının fanı olduğu manasız bir insandır.
koskoca osmanlı devleti bile 600 sene hükmettiği dünyada başka ülkelere okul açmak için izin alamazken, türk okulu adı altında bir çok ülkeye okul açmıştır bu şahıs.sen allahın surinam lısına istiklal marşı okutup kanalında işte türk okulu* diye yayınlatıyorsun da, o marşı okuyan cocuga göre herhangi bir yabancı şarkıdan farkı olmadığını bilmiyormusun? tabiki biliyorsun, sadece göz boyayıp cahil, gerikafalı insanların desteğini alıyorsun.işte bu yüzden sen hem maşasın hem de pisliksin.
bence fethullah gülen çok mübarek bir insandır bazı arkadaşlar o mübareği kıskanıyorlar çekemiyorlar ve hakkında olumsuz yazı yazıyorlar burdan o arkadaşlara sesleniyorum lütfen fethullah hocamıza gereken saygıyı gösterelim Türkiye'ye böyle insan bir daha zor gelir o yüzden hocamıza gereken değeri verelim
Fethullah Gülen, 1972 yılında, yasadışı yaz kampları kurmak ve ceza kanununun 163. maddesinde tanımlanan yıkıcı faaliyetlerde bulunmak suçlamalarından mahkûm olmuştu. Bülent Ecevit Hükümeti'nin çıkardığı af yasasından yararlanarak 7 ay hapis cezası sonunda tahliye edilmişti.