Ağlama olimpiyatları olsaydı kendisine madalya verilebilirdi. Bu alanda koşuyor olabilirdi.
Arada konuşmalarına internetten denk geliyorum. iki gözü iki çeşme ağlaması ister istemez benim tüm ciddiyetimi yok ediyor. Birde cemaatinin sempatizanı Bülent Arınç var. O da ağlayınca yine olaylara olan ciddiyetim kayboluyor.
Gözümde ister istemez ağlak bir cemaat oluşuyor. Sonuç olarak bu ağlak durum bana samimi gelmiyor.
ölme ihtimali üzerinde ciddi ciddi düşündüğüm şahıs.
anasını satayım sen o kadar sohbet ver göz altı torbalarınla sevgilisinden ayrılan ergen kızları bile kıskandıracak konuma gel canım cemaatim her şeyim cemaatim ben sizle sohbet yapmadan bi gün bile yaşayamam nolur bırakmayın beni moduna gir sonra gün gelsin yeşil kart falan toz ol git.yakın zamanlarda sohbeti yok adamın bilmem dikkatinizi çekti mi ?
sokullu mehmet paşa'nın savaştayken kanuni öldüğünde yaptığına benzetiyorum bu durumu.nasıl ki ordu kanuni'nin öldüğünü haber alsa savaşı kaybedecekti aynı o hesap diye düşünüyorum.bu adamın öldüğünü cemaatinin üyeleri haber alsa cemaat falan kalmaz,dağılır gider.lan nakşibendi tarikatındaki gibi alternatifi yok ki bu cemaatin.nakşiler mahmut hoca'dan sonra bi cübbeli ahmeti dayarlar işlerine bakarlar.bu heriflerde bi fethullah gülen var,müridlerinden kendisinin varisi olabilecek hiç kimse yok.hal böyle olunca da ona yakın isimlerin fethullah gülen'in dublörleriyle bu cemaattekileri kandırdığını düşünüyorum.saddam nasıl 8 dublör kullanıp da tüm halkı aynı cuma namazında 8 farklı yerde bulunmasıyla şaşkına çevirdi aynı o hesap.
bence kuvvetli bir ihtimal.gülmeyin lan.*
--spoiler--
bir yerlerde birer tane ev açtık orda tıpkı bir örümcek sabrıyla ağımızı kurup, o ağın içine düşecek insanları bekleme, düşenlere bir şeyler anlatma, onları yememe bitirmeme ve bilinmeyene gitmedene kadar bir ağ kurmadır.
--spoiler--
nutuk ve atatürk ile ilgili şu cümleleri de kurmuş insandır aynı zamanda:
--spoiler--
esas nutukta yazılı olanlara bakarsanız. şimdilerde veriyorlar konuşmalarını, tezahürlerinin abarttığı şişirttiği, köpürttüğü, konuşmalar vardır.
yani genelde hususi şeyler vardır, goygoycular vardır böyle mecliste de vardır, parlamenterler filan. amigo onlar, her şeyi o her şeyi böyle noktalayınca hiç alkışlanacak alkışlanmayacak mesela sular biraz çekilmiş balıklar karaya vurmuş o bir hemen bakar böyle, yüzünce herkes hurraa alkışlar onu. öyle bir kaç yere oturmuş hususi alkışçılar vardır. o açıdan onun sözlerine bir yönüyle şey kadan da bu enstrümandır, derinlik katandır. yani sözün kendi gücünde bir şey yoktur.
--spoiler--
gereğinden fazla eleştirilen insan. yapma be mülayim din kardeşiyiz. hangi birimiz gidip kenyada, ukraynada, tacikistanda okul açabiliriz? bu adam başardı. adım başı misyonerin olduğu afrikada müslüman-türk okulunu açarak bayrağımızı farklı kıtalarda dalgalandırdı. biraz da bardağa dolu tarafından bakalım.
önderliğinde yapılan okullar, düzenlenen organizasyonlar vs. etkinlikleriyle Türkçe'mize çok faydalar sağlayan; amma vatan haini, amerikan ajanı vs. gibi iddialara maruz kalan, aslını bilmediğim, şu an okullarında okuduğum ve hiç bir kötülük vs. görmediğim, kimsenin bu adamı bana adam gibi anlatmadığı için kişiliği hakkında kararsız denilebilecek noktada kaldığım zat ..
zengin olan ancak fakir gibi hareket edip dilenci edebiyatı yapan, büyük kitleleri din i kullanarak etkilemiş, etkileyemediklerini para ile satın almış kişidir. para akıttığı vakıflar tarafından da kendine bazı payeler verdiren, emir komuta zinciriyle kurulu ve yahudi örgütleri gibi bir yapılanmayla paralarına para, güçlerine güç katan bir nevi çıkar ilişkili holdingvari yapılanmanın tepe kişisidir. anayasal düzen ve cumhuriyet karşıtlığını söylemeye gerek bile bırakmayacak videoları, video paylaşım sitelerinde rahatlıkla izlenebilen, bazılarının peygamber yerine koymaya çalıştığı ağlama ve insanları ağlayarak sömürme meraklısı birisidir..
edit: eksileriniz umurumda değil, doğru bildiklerimi, gözümün gördüklerini yazarım.
gencecik beyinlere sokulmaya çalışılan, ışık evlerinde ve yurtlarında saatlerce kasetleri izlenen tarikat lideri. malum kişinin hocası said nursi nin de ne olduğu açıkça belli. cumhuriyet ve atatürk karşıtı toplantıları vardır ve bu yüzden sürülmüştür bir çok kez.
(bkz: ışık evleri)
(bkz: said nursi)
(bkz: şeriat)
(bkz: din yönetimi)
tüm cemaat aşıklarına gelsin. başta da sana fethullahcım...
" dinlerini parça parça edip fırkalara, hiziplere bölünenler var ya, senin onlarla hiçbir ilişiğin yoktur. Onların işi Allah' a kalmıştır. Allah onlara, yapıp ettiklerini haber verecektir. " ( EN'AM SURESi- 159 )
sadece cebindeki euroları sayarken güldüğü tahmin edilen kişi... ağladıkça gülen kişi, zira her ağlaması euroların artışına delalettir. (bkz: ağlayan bebek.)
müslüman duruşu nedir bilmeyen, hafif yamuk duran cemaat lideri. siyasi meselelerden tutun da, ergenekon'a kadar hemen her konuya hakimdir kendisi, bol bol açıklama yapar.
bir düğmeye basarak binlerce insanı öldüren savaş makinesi amerika'yı eleştirdiğine rastlamadım, rastlayan varsa açıklasın, zevkle okurum, dinlerim.
cia tarafından desteklenen, cia o bölgelerin uyumasını istiyor, gülen benim elimde dini litaratür var ben yaparım diyor. bakalım 20 yıl sonra ne olacak.
(bkz: gülen okulları)
(bkz: el kaide)
(bkz: usame bin ladin)
bazılarının para babası sandığı zat. esasen günde bilmem kaç kutu ilaç içen sağlık sorunları olan bir vaiz/şair/düşünce adamı. ve sohbet insanı. hepsi bu, abartmayın albatroslar.