Son yıllarda kuşşkusuz en çok konuşulan isimler sıralamasında ilk sıralarda.
-bazıları durup dururken över, göklere çıkarır
-bazıları acımasızca tenkit eder, hiç anlamaya çalışmadan
-bazıları aleyhinde söylenen tek bir söze bile tahammül edemez
-bazıları işi gücü bırakmış, ülkesi için yaptığı hiçbir şey yokken yargısız infaz yolunda *
-bazıları okullara laf atar, gazeteye küfreder, üslûbu ile kendisinin nasıl bir karaktere sahip olduğunu ortaya koyar
-bazıları şu kadar okul, bu kadar kültür lokali bilmem ne kadar gazete abonesi var diyerek kıymetli zamanını gereksizce internette harcar
-hizmet eri hiçbirine bakmaz, çalışır. zira kendisi bir mücevherat dükkanının satıcısı gibidir. o müşteri aramaz, sattığı mal değersiz olduğu için bağırıp çağıran işportacı gibi de değildir, müşteriler isterse onu bulur.
63 sayfa boyunca konuşulanlardan kim ne anladı, kim kime fikrini kabul ettirdi.
kimin adamı olduğu bellidir. CIA giremediği türkilere aynı dili konuşan ancak kendisine çalışan kişilere ihtiyaç duyduğunda doğal olarak bu görevi üzerine almış bilmem kaçıncı amerikan büyüğü.Utah ta ikamet etmekte olup salyasını sümüğünü ülkemize bulaştırmaya halen devam etmektedir.Kemdisi mürüdlrince peygamber olarak (söylenmese bile) addedilmekte olup, yakın gelecekte Tanrı olduğunu iddia edecektir.
Kendi durumuna bakmaksızın Ergenekon davası hakkında yorum yapan insandır. devamlı hastaneye kaldırılan askerler hakkında "Bu işte bir Gatakulli var" demiş ve kendince espri yapmıştır. Bu espriye "Bu kadar islam ülkesi dururken yıllardır ABD'de ne işiniz var sayın hocam. Neden ABD'nin sizi bir kart olarak elinde tutmasına izin veriyorsunuz. Bu işte de bir katakulli olmasın sakın" diye cevap verenler olmuştur eminim. işin aslı Sayın fethullah Gülen bir islam ülkesine giderse oradaki kadar hoş karşılanmaz. Hoş karşılanmayı bırakın Suudi Arabistan'a gitse hayatından olur. Çünkü orada şeyhlere, hocalara bırakın itibar edilmeyi hemencecik işini bitiriveriyorlar. Sayın Gülen'in bu sebepten dolayı Suudi Arabistan'a gidemediği ve gidemediği için de hacı olamadığı söylenir.
Gelelim Sayın Gülen'in de işaret ettiği gibi gözaltına alınan, tutuklanan askerlerimizin ya da suçluların devamlı Gata'lık olmasına. Belki de gerçekten de şüpheli bir durum vardır ama bu hastanenin de Türkiye sınırlarında olmasından ve herhangi bir firar eylemi gerçekleştiremeyecek olmaları gerçeğini gözönüne alırsak bu durum kendilerini ne surette rahatsız ediyor sormak isterim. Kaldı ki, yarım yamalak kanıtlarla gözaltına alınmış ve işlemediği bir suçtan dolayı medyada kullanılarak onurlarıyla oynanmış bu insanların en azından psikolojik olarak rahatsız olmaları mümkün değil midir? Suçsuz yere suçlanıp ta onuruyla oynanan insanların intihar ettiği olaylar şu anda ikamet ettiği ABD'de 1950'Li yıllarda yaşanmıştı. Elbette ki o onur Türk insanında da mevcuttur.
beyin yıkamanın sadece kendisi gibi düşünmeyen insanlarda olduğunu düşünen, hayatında ne felsefe ne de psikoloji ile alakası olmuş insanların öğrendikleri bir kaç kalıp ile eleştirdiği kişi. beyin yıkama sözü artık bilimden, modern siyasetten çıkmıştır. bir insan istediğine inanır. bir başkasının görüşlerini kabul ettiği için buna beyin yıkama denilemez. fethullah gülen milyonlarca insanın ihtiyaçlarına cevap verebiliyorsa, buna beyin yıkama demek yerine biz bu ihtiyaca nasıl cevap verebiliriz denilerek düşünülmesi gerekiyor. ama bunu düşünmediğiniz için tek yapabildiğiniz ön yargılar ile fethullah gülen'e saldırmak.
para ile gazete de satsa, bedava gazete de dağıtsa suçlu, kusurlu, iğrenç insan. üstüne para verseydi de suçlu olacaktı, beyin yıkayacaklar çünkü. bu halk salak ya, anlayamıyor tabi. herşeyin en iyisini siz biliyorsunuz.
türkiye'de müslümanların dünya ile bütünleşmesinde en büyük hizmetleri vermiş büyük insan. kendisi türkiye'de kendilerini modern zanneden çoğu insandan daha liberal ve evrenseldir. ayrıca belki de dünyada en çok iftiraya uğrayan insandır.
kendisine inanan kişilerin artık sapkın duruma geldiğini gösteren emareler hızla çoğalmaktadır.kendisi zaten dinlerarası diyalog teranesyle tanrıyı tutmuş hz.muhammed'i şart koşmamıştır.müritleri de hz muhammed'in söylediği ve yaptığı birçok şeyi artık hocaefendiye atfetmekte.hocaefendi şunu demiş,şöyle yapmış v.s...olum bari peygamberimizi rahat bırakın amına koim.zaten allah'ı israil ve abd işbirlikçisi yaptınız bari buna bulaşmayın.ayıptır.
kendisi hakkında denmiş ki, fethullah gülen cia tarafından kullanılıyor. cia tarafından kullanılmak bir insanın suçlu ya da kusurlu olduğunu mu gösterir? örneğin amerika birleşik devletleri yıllarca türk silahlı kuvvetleri'ne askeri yardım yaptı. ordumuz kullanıldı mı? orduyu tasfiye mi etmeliyiz? bizim siyasetçiler de abd'yi kendi amaçları için çoğu zaman kullandılar. amerikalıların silahları ile kıbrıs'a çıkarma yaptık. ermeni soykırımı'nın tanınmasını siyasal şantaj yaparak engellemeye çalışıyoruz.
fethullah gülen eleştirilebilir ama kendisine sürekli çifte standart yapılıyor. her davranışı kötü niyetli anlaşılıyor. çünkü insanlar aşırı derecede ön yargılı.
Gerçekten çok yanlış anlaşılan bir insan. Sen müslüman ol, ama diyalog diye de bir zımbırtı at ortaya, tüm dinlerin diyaloğu adına deistliği özendir, müslüman bir cemaatin lideri ol, müslümanlara en çok zulmeden ülkede otur, ye, iç, ırak'ta müslümanlar ölsünler, Afganistan'da ölsünler, okullar kurup amerikan kültür emperyalizmine destek ver, eğitim dilinin tamamen ingilizce olduğu okulları sanki Türkiye'ye hizmet ediyormuş gibi lanse et ve yanlış anlaşılabil. Çok enteresan gerçekten.
Fethullah Gülen okurum, bilgilidir, Sonsuz Nur'u muhteşemdir. Ama cemaate gelince dururum. Benim önümde örneğim alemlere rahmet peygamberim varken, baş ucumda Kuran'ım dururken, başka da hiçbir şeye ihtiyacım yok, hele de din adına neye hizmet ettiği şaibeli cemaatlerle hiç işim yok.
o bu değil de beni en çok üzen olay günümüzün mevlanası olarak tanıtılması. hem de ecnebi ülkelerinde. ben mi mevlana'yı yanlış tanıdım yoksa bana mı mevlanayı yanlış tanıttılar.